Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3GS hos Telia 5 juli


marcus_R

Rekommendera Poster

Det här kanske är old news, men en säljare på Telia som jag pratade med sa "vi får in 3GS den 5:e men vet inte när den börjar säljas eller till vilket pris".

 

För visst brukar säljarna alltid tala sanning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här kanske är old news, men en säljare på Telia som jag pratade med sa "vi får in 3GS den 5:e men vet inte när den börjar säljas eller till vilket pris".

 

För visst brukar säljarna alltid tala sanning...

 

Hon sa, han sa....

Sån här info är ganska meningslös utan ordentlig källa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska jag gå tillbaka och ta en bild på honom? Källan är säker, men frågan är om källan är säker på sin sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhoneLasse

Låter nästan lite tidigt? Isf måste ju priserna komma nu alldeles i början till veckan, annars tror jag inte den kommer den 5:e.

 

Vore roligt med den 11:e igen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns som nån som vill börja sprida nåt rykte bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känns som nån som vill börja sprida nåt rykte bara...

 

Känns väl inte helt otroligt att Telia skulle få leverans av telefoner den 5:e och sedan ha säljstart fyra dagar senare, på det datum då Apple sagt att den skall lanseras i Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns väl inte helt otroligt att Telia skulle få leverans av telefoner den 5:e och sedan ha säljstart fyra dagar senare, på det datum då Apple sagt att den skall lanseras i Sverige?

 

apple har inte sagt att den kommer den 9 juli...Utan att den kommer Juli 2009

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

apple har inte sagt att den kommer den 9 juli...Utan att den kommer Juli 2009

 

Doh..

Här har jag gått och inväntat den 9:e. Förvirrande att de skriver året där vanligtvis datumen står i iCal (på keynoten)..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Doh..

Här har jag gått och inväntat den 9:e. Förvirrande att de skriver året där vanligtvis datumen står i iCal (på keynoten)..

 

Jo men Telenor meddelade att dem skulle få in iPhone den 9 juli. Men det är fortfarande okänt om dem andra operatörerna börjar sälja den samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

superdrumhero

Tjabba :)

 

Telenor har bestämt 8e juli som säljstart för iPhone 3G S., Det är bestämt och alla på telenor jag snackat med har sagt alla likadant på alla ställena.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjabba :)

 

Telenor har bestämt 8e juli som säljstart för iPhone 3G S., Det är bestämt och alla på telenor jag snackat med har sagt alla likadant på alla ställena.

Varför har de sagt den 9:e då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En säljare jag pratade med i en Teliabutik i Linköping igår sa att den enda info de hade fått var 15 juli. Han visste inte om det var säljstart eller om abbonemangsinfo/priser skulle komma då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla dessa spekulationer....

 

Genial marknadsföring

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig är det halv panik eftersom min iPhone 2G tog ett ofrivilligt dopp i en å och jag därmed är tillbaka till att använda en stenålders Ericsson från tiden innan T9. Har under tiden varit en vända och köpt en HTC Magic men saknade iPhone så mycket att jag sålde den igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag skulle vilja veta är när Tre släpper den.. borde ju vara runt samma datum som dom andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

apple har inte sagt att den kommer den 9 juli...Utan att den kommer Juli 2009

 

 

Kolla presentationen igen. Det står tydligt att den 9 juli kommer iPhone 3G s till Sverige.

post-14038-1246187028.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla presentationen igen. Det står tydligt att den 9 juli kommer iPhone 3G s till Sverige.

July ´09 = Juli 2009

Den där lilla klutten är ganska viktig i det här fallet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit: Det var inget :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla presentationen igen. Det står tydligt att den 9 juli kommer iPhone 3G s till Sverige.

Normalt menar man väl årtalet 2009 när man skriver '09? Datum skrivs 9.

 

Edit: Va sen jag va då... :dumstrut:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

July ´09 = Juli 2009

Den där lilla klutten är ganska viktig i det här fallet...

 

BAH!! Den har jag missat. :chock:

Vafan, nu har jag varit inställd på 9e jue... :oroligoledsen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...