Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jag vill ha en PC <3


grodkungen

Rekommendera Poster

Och?

Det är väl bara att köpa en PC då, eller vad vill du ha för svar?

 

men ofta att jag har dom pengarna :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jäklar vad snygg

 

...Not.

 

Jag tycker den är skit ful

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jäklar vad snygg

 

Ja varför kan inte apple vara lite nytänkande och bygga nåt sånt här? :P:bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är skitfult med datorer (och annan hemelektronik) som ser ut som rymdskepp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

?? vilket av inlägget var det minigen att du skulle länka till?

 

Trodde du hade hamnat fel. Ville bara visa vägen till de rätta forumet, för dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är skitfult med datorer (och annan hemelektronik) som ser ut som rymdskepp...

 

Stilrent ska det va, Macbook Pro <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stilrent ska det va, Macbook Pro <3

 

Håller med!!

 

Neon och annat bjäfs göre sig icke besvär hos mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill också ha den datorn faktiskt, har dock heller inte råd med den. Och skulle jag få tag på 25 000 kr, så skulle det nog bli en PS3 och en MacBook Pro om jag ska vara ärlig. Hmm... det betyder kanske att jag inte vill ha den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är skitfult med datorer (och annan hemelektronik) som ser ut som rymdskepp...

 

Det är lixom precis det som jag tycker ser så coolt ut. Jag älskar insidan på min macBook men inte utsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stilrent ska det va, Macbook Pro <3

 

Skulle snarare kalla det minimalistiskt, dvs inte så fett :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jäklar vad snygg

 

 

 

Bäst att klargöra här känner jag...... IRONIIIIIIIIIII

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Nej fy bövelen...

 

Nu har jag visserligen på gamla dar köpt mig en bärbar PC, men det finns bara ett annat märke än Apple som jag köper och det är IBM/Lenovo. Och den enda anledningen till att jag bara kör med dom är just för att det är dom enda PC tillverkarna som inte pubertets moddar sina datorer med lampor och skit.

Nej dom är svarta och svarta och ser buissnes ut.

 

Alienware gör nog bland dom vidrigaste datorerna som finns...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej fy bövelen...

 

Nu har jag visserligen på gamla dar köpt mig en bärbar PC, men det finns bara ett annat märke än Apple som jag köper och det är IBM/Lenovo. Och den enda anledningen till att jag bara kör med dom är just för att det är dom enda PC tillverkarna som inte pubertets moddar sina datorer med lampor och skit.

Nej dom är svarta och svarta och ser buissnes ut.

 

Alienware gör nog bland dom vidrigaste datorerna som finns...

 

Nej precis för inget är sexigare på en dator än en vårta mitt i tangentbordet som Lenovo brukar ha =)

 

Alienware M17x ser helt OK ut för att vara en så pass stor gaming laptop faktiskt. Den kräver massiv kylning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag startar bara om MacBooken när jag behöver använda en "PC". Det blir ännu snyggare...

 

Alienware kan nog tilltala tonåringar. Jag tycker de är så skitfula att jag skulle få panik av att tvingas vara i samma rum som en, men som alltid annars när jag ser sådant som är så fult att det kryper längs ryggraden på mig så konstaterar jag bara att jag inte tillhör målgruppen...

 

Det underliga med detta uttalande är att Dell skapar en monster dator till en förväntad målgrupp som du kallar tonåringar och sän sätter en prislapp på från 25k.

jag tror dock personligen att andelen gamers som köper en sån här dator är mellan 25 och 35,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, så hemsk var den faktiskt inte (om man bortser från vissa linjer)

hade man bara kunnat ändra ljuset till vitt med så hade den blivit mitt val om jag var tvungen att byta tillbaka till pc.

 

Vad är föresten grejen med alla olika klistermärken om processor, grafikkort, Windows som sitter på alla pc:s från de större tillverkarna! Det är fult om något!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, så hemsk var den faktiskt inte (om man bortser från vissa linjer)

hade man bara kunnat ändra ljuset till vitt med så hade den blivit mitt val om jag var tvungen att byta tillbaka till pc.

 

Vad är föresten grejen med alla olika klistermärken om processor, grafikkort, Windows som sitter på alla pc:s från de större tillverkarna! Det är fult om något!

 

Visst kan du få datorn i vitt utförande :P

post-26459-1246144464_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, fast jag är inte tvungen att byta till PC, och kommer aldrig någonsin göra det igen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, fast jag är inte tvungen att byta till PC, och kommer aldrig någonsin göra det igen! :)

:yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä du skulle ha skrivit "Jag vill ha en DELL"

En Mac är en PC också :P

 

OFC :) Jag vill ha ett litet monster :totaltgalen::P

Sän har jag inget övers för Windows med sina virus :S

Men jag gillar lådan :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...