Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iphone 3gs 32gb


chrisr

Rekommendera Poster

jag ska åka till roskilde nu till helgen, efter det tänkte jag åka till belgien och köpa mig en iphone3gs 32gb finns där intresse att köpa en sådan av mig om jag lyckas ta med mig lite mer pengar och köper fler? Och vad hade ni budat för en sådan? Mvh chris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fel forum avdelning?

 

Ska inte detta vara under Sälj/Köp avdelningen? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säljer ju inget ännu mer kolla intresse hehe,men du har rätt ,är på forumet genom mobilen lyckade inte klicka mig vidare till köp och sälj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan tänka mig ge 4000:- för en ^_^ och vit ska den vara :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ja 4000 för en 3gs det hade vatt nått :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johansjogren

Har du någon uppfattning om vad de kostar där nere? Hade tänkt köpa en kontant i sverige när den kommer men här lär den väl kosta 6-7000kr. Billigare där nere?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johansjogren

Har du någon uppfattning om vad de kostar där nere? Hade tänkt köpa en kontant i sverige när den kommer men här lär den väl kosta 6-7000kr. Billigare där nere?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säljer ju inget ännu mer kolla intresse hehe,men du har rätt ,är på forumet genom mobilen lyckade inte klicka mig vidare till köp och sälj

 

Hehe bara undrar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kronon är ju så underbart värdefull nu (obs! ej kronhatare).

 

Snarare tror jag på marknaden att köpa olåst i Svergie och sälja utomlands då det blir billigare för dem :) Sälj 10 stycken på det viset så har du finansierat en ny fån till dig själv :)

 

/Jon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska jag vara ärlig så inte mycket! Kanske 3000kr, eftersom det ju varit mycket sprickor och "skit" på de gamla och garantin inte gäller utanför inköpslandet. Man vill ju liksom inte åka ner dit ifall det blir något fel på den...

// Snåla K@tten som älskar garanti

 

 

 

Sitter och funderar lite innan jag skickar iväg svaret, gäller hemförsäkringen på utlandsköpta mobiltelefoner som åker i backen? I så fall kan man ju ge lite mer ifall man får kvittot också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen måste man väl vara lite försiktig i tullen... Har för mig att gränsen är 700 kr.

 

Edit: Näe, vänta, här var det ju fråga om inom EU. Får nog kolla upp detta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nejnej, va fel det blev. :blush: Tidigare gränsvärde för tullfri införsel av varor från land utanför EU var 1.700 kr, nu har de höjt till 4.300 kr (om man reser in med flyg eller färja). Men detta gäller alltså från länder utanför EU, så avseende denna tråd kan ni glömma vad jag svamlar om. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...