Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

All musik med dig


Gojlos

Rekommendera Poster

Vill slå ett slag för en riktigt skön app för er som inte känner till den. Simplify Music 2.

 

Du kanske har ett musikbibliotek på flera hundra GB och en iPod Touch eller iPhone. Vilken musik ska du välja att ha i din maskin?

Simplify Music 2 löser detta på ett strålande sätt, eller ska vi kalla det streamande? Har du bara tillgång till nätet har du all musik med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som nappar på detta och skaffar appen eller redan har den, det skulle vara roligt att höra vad ni tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft båda versionerna o 2:an är förstås bättre med sökfunktion o spolning vilket jag gillar som musiker:) De är ett grymt bra program med stor potiental tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennylorentzon

Även jag har det och det fungerar utmärkt, det som kan vara störande är att man måste ha på datorn hemma.. :)

 

Mvh

Kenny

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag har det och det fungerar utmärkt, det som kan vara störande är att man måste ha på datorn hemma.. :)

 

Mvh

Kenny

 

Helt sant som du säger. Jag har en NAS och det hade varit grymt om det funkat att installera på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hur gör man med den undermåliga kvaliteten på den strömmade musiken?

Hissljuden från den hårda komprimeringen är störande. Har inte hittat någon inställning där jag kan välja grad av komprimering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag gillar programmet och det fungerar riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för detta tippset.

Bara älskar programet, hur nice som helst.

Berättat detta för massa av mina vänner så nu har alla det.

Kul när man kommer åt varandras musik, man kan ju lätt tröttna på sin egna.

Sen kan man ju även bli possetivt överaskad av sina vänners musiksmak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...