Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Michael Jackson är död.

Giggs

Recommended Posts

• Replies 84
  • Created
  • Last Reply

BBC och CNN har inte bekräftat det ev. dödsfallet än.

Ja han var död när dom hittade honom.

Hjärt- och andningsstillestånd när de tog honom till sjukhus för upplivningsförsök, men inte bekräftat dödsfall.

Hjärt- och andningsstillestånd när de tog honom till sjukhus för upplivningsförsök, men inte bekräftat dödsfall.

Nej det kommer nog dröja några timmar tills dess. Jag har iallafall fått veta tillräckligt för att anse det bekräftat, och som sagt han var död redan från början.

Och läser man mellan raderna så är det bekräftat från alla håll, problemet är bara att ingen tidning vågar bekräfta det pga statliga lagar.

Nej det kommer nog dröja några timmar tills dess. Jag har iallafall fått veta tillräckligt för att anse det bekräftat, och som sagt han var död redan från början.

Och läser man mellan raderna så är det bekräftat från alla håll, problemet är bara att ingen tidning vågar bekräfta det pga statliga lagar.

Vilken tur att vi har dig här på forumet, läkarn! Du måste dessutom vara grymt duktig när du kan ställa diagnoser och bekräfta dödsfall per tidningsrapporter!

Michael Jackson dead [updated]

2:06 PM | June 25, 2009

[updated at 3:15 p.m.: Pop star Michael Jackson was pronounced dead by doctors this afternoon after arriving at a hospital in a deep coma, city and law enforcement sources told The Times.

http://latimesblogs.latimes.com/lanow/2009...steve-ruda.html

Michael Jackson dead [updated]

2:06 PM | June 25, 2009

[updated at 3:15 p.m.: Pop star Michael Jackson was pronounced dead by doctors this afternoon after arriving at a hospital in a deep coma, city and law enforcement sources told The Times.

http://latimesblogs.latimes.com/lanow/2009...steve-ruda.html

Grattis till den utsökta journalistiken. post-15957-1245967812_thumb.gif

Glöm inte spikskorna nästa gång. :ThumbsUp:

Grattis till den utsökta journalistiken. post-15957-1245967812_thumb.gif

Glöm inte spikskorna nästa gång. :ThumbsUp:

Eeeh, Los Angeles Times nämndes som en källa på nyheterna på SR, så... vad ska jag tillägga?

Tråkigt men sant.

---

edit: omformulering

Vilken tur att vi har dig här på forumet, läkarn! Du måste dessutom vara grymt duktig när du kan ställa diagnoser och bekräfta dödsfall per tidningsrapporter!

Ja om det nu är det jag "diagnoserat" det på...

Han har ju varit "bad" ganska länge, så det kom ju inte som en total överraskning.

Ja om det nu är det jag "diagnoserat" det på...

Whatever Anvil... alltid ska du spela allanballan med dina kommentarer.

APPLE LOVER
:o Nej! mår illa just nu, man sitter och kollar film sen får detta beskedet, han skulle ju ha konserter om nån vecka hur kan detta vara möjligt :o :o :o :o :o :o

Eeeh, Los Angeles Times nämndes på nyheterna på SR så... vad vill du jag ska tillägga?

Tråkigt men sant.

Ja och det som står där stämmer, han var död när han kom till sjukhuset som jag skrev i första posten.

Halva media världen har förmodligen vetat detta hela tiden också- men ingen ville gå ut med budskapet först- pga lagarna.

TMZ gick in som syndabock (det är en skvaller site efter allt, skvaller har väldigt sällan bekräftade källor), nu kunde alla andra tidningar hoppa på- dom hade en källa att referera till, och ioch med att alla redan visste hur det låg till så fanns det ingen risk med tilltaget.

Michael Jackson var en idol för många, ikväll blev han en legend.

synd på en av de största artisterna genom tiderna. kommer alltid att älska många av hans låtar.

Jag har aldrig varit så förtjust i Michael som person, men många av hans låtar är rikigt bra :)

Eller...ja jag kan ju inte veta hur han är som person, men vad man läst och sätt. Det intrycket.

Säga vad man vill om hans leverne. För oss som är uppvuxna i början av åttitalet så är han en riktig pop ikon. För en del säkert lika stor som Elvis på sin tid.

R.I.P Michael

MJ sitter väl och småpratar med Elvis nu :)

Kan tänka mig att snart kommer alla konspirationsteorier :wacko:

Då kommer det att utbryta en stor Michael Jackson-hysteri och skivorna kommer att sälja bra ett tag framöver.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...