Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Itunes hittar ej iPhone


anze

Rekommendera Poster

Skulle ladda över lite musik idag och dockar då i vanlig ordning telefonen via docken.

Men iTunes hittar inte telefonen, nån som kan ha nån aning om vad som är fel. Har testat lite olika USB-utgångar.

Även testat starta om telefon och även dator.

 

Uppdaterade till 3.0 igår och det är en 2G telefon det rör sig om.

 

Upptäckte även att vissa program/apps har försvunnit. Såg dom senast i telefonen för några timmar sedan då det även gick att synka telefon med itunes utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns flera trådar och jag skriver till dig som jag gjorde till den andra personen som skapade en exakt likadan tråd!

SÖÖÖÖÖK! Om ni inte vet vad det innebär eller om ni kan läsa så är ni på fel ställe helt enkelt!

 

Skulle jag varit moderator så skulle jag varnat dig med en gång men tro inte bara att detta gäller dig! Menar alla som håller på så här! Hur svårt kan det vara och söka?!!!! <_<

 

Här har du lösningen på ditt problem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns flera trådar och jag skriver till dig som jag gjorde till den andra personen som skapade en exakt likadan tråd!

SÖÖÖÖÖK! Om ni inte vet vad det innebär eller om ni kan läsa så är ni på fel ställe helt enkelt!

 

Skulle jag varit moderator så skulle jag varnat dig med en gång men tro inte bara att detta gäller dig! Menar alla som håller på så här! Hur svårt kan det vara och söka?!!!! <_<

 

Här har du lösningen på ditt problem!

 

Det är dött lopp att försöka lära folk här att söka, moderatorerna är under all kritik på att stävja detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är dött lopp att försöka lära folk här att söka, moderatorerna är under all kritik på att stävja detta.

 

I know, tänkte ge det en chans till men det är ju lönlöst! Men man blir ändå så jä*la irriterad :glare:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I know, tänkte ge det en chans till men det är ju lönlöst! Men man blir ändå så jä*la irriterad :glare:

 

Jo, tack. Fick en varning av en moderator när jag lackade ur förra gången. Sen la jag ner :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, tack. Fick en varning av en moderator när jag lackade ur förra gången. Sen la jag ner :)

 

Vänta lite nu... Fick du en varning för du försökte hjälpa till? Bra och veta, då får dom sköta det själva, ska inte lägga mig i :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

brukar hjälpa och ominstallera itunes

 

Japp, brukar vara något fel med någon fil iTunes, läste det någonstans men vet inte var :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänta lite nu... Fick du en varning för du försökte hjälpa till? Bra och veta, då får dom sköta det själva, ska inte lägga mig i :)

 

Naj, när jag blev lite sur för att folk inte sökte :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...