Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Gubbe och rysk text" på min iPhone


Yoobenne

Rekommendera Poster

Hej när jag skulle uppdatera min iphone till 3.0 och sen jb sen så underhela uppdateringen kom en gubbe fram som sa något på ryska elle något fatta inte vad är de ?

sen sa itunes att jag skulle återställa telefonen och nu har jag gjort de men vart kan jag få tag på mina nummer och säkerhetskopiering filen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

"Gubben med rysk text" är den ikon som ersätter den vanliga DFU-ikonen.

 

Du har alltså försatt iPoden i det läge där den kan ta emot ny mjukvara, vilket sker under jailbreak-processen med redsn0w eller liknande.

 

När du väl har återställt telefonen ska iTunes fråga dig om du vill sätta upp den som en ny iPhone, eller återställa från backup.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha ok tack så mycket men hur ska jag aktivera telefonen eftersom mitt telia kort är bortkastad vad ska jag göra ?

kan jag aktivera telefonen med min pappas gamla teliakort?

 

Tack för snabbt svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha ok tack så mycket men hur ska jag aktivera telefonen eftersom mitt telia kort är bortkastad vad ska jag göra ?

kan jag aktivera telefonen med min pappas gamla teliakort?

 

Tack för snabbt svar

 

Nej du aktiverar med redsnow.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Osis att betala varje månad för nått man kastat bort....

 

Jag vet inte om jag är lite konstig men jag skulle beställa mig ett nytt kort från telia istället för att använda någon annans kort så att man får användning för det man betalar för varje månad, men det kanske bara är jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...