Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Amerikansk upplåst iPhone låste sig vid laddning


RosIph

Rekommendera Poster

options-knappen = alt-knappen :)

 

Lägg in de tre filerna man ser på din bild till samma mapp som RedSn0w, dom ligger inte samma just nu :)

 

Funkar det inte då så testa:

 

http://www.youtube.com/watch?v=RLcdvyi7Bx0...feature=related - video

http://www.iclarified.com/entry/index.php?...255&laid=30 - text guide

 

kör efter den så ordnar sig nog allt ;) Låt det gå längre en 10 minuter om det blir likadant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:tappahakan:

:propellerbaver:

:totaltgalen:

:galetglad:

 

Grabbar !!!!

 

Om jag kunde skulle jag just nu göra er vansinnigt generade, för jag skulle störta mig över er - kärring-kramas , skrika lite och skratta så ni ringde efter snälla farbröder i vita rockar.

 

TACK !

för att ni inte gav upp.

TACK !!

för att ni är så generösa och givmilda med er erfarenhet.

 

Och en sak vill jag bara säga till er som kanske är lite skrajsna för att försöka -

om den här 52-åriga, okej då faktiskt ganska tekniska men total Mac-nOOb, kunde låsa upp sin avlidna telefon, då kan ni också !!!!

 

HIPP HURRA FÖR ALLA SOM HJÄLPTE MIG :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:tappahakan:

:propellerbaver:

:totaltgalen:

:galetglad:

 

Grabbar !!!!

 

Om jag kunde skulle jag just nu göra er vansinnigt generade, för jag skulle störta mig över er - kärring-kramas , skrika lite och skratta så ni ringde efter snälla farbröder i vita rockar.

 

TACK !

för att ni inte gav upp.

TACK !!

för att ni är så generösa och givmilda med er erfarenhet.

 

Och en sak vill jag bara säga till er som kanske är lite skrajsna för att försöka -

om den här 52-åriga, okej då faktiskt ganska tekniska men total Mac-nOOb, kunde låsa upp sin avlidna telefon, då kan ni också !!!!

 

HIPP HURRA FÖR ALLA SOM HJÄLPTE MIG :D

 

 

grattis så härligt =)

 

min mor är i din ålder... hon fick ett ryck på it fronten och lärde sig sms,mms och lite e-post(pga jobbet för hon hatar datorer) så respekt till dig :P

 

edit: 3.0 du lade in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp,

använde Pwnage 3.0 till sist och det gick smoooooooth :)

 

Men då hade ni andra ju lärt mig det här med DFU och att Safari zippar, och att man måste ha ett duppedingsprogram för att ladda ner torrents och andra läckerheter jag kan svänga mig med över After Work-vinet på Fredag ;)

 

Respekt tillbaka !

 

RosiPhone

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. Grattis :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...