Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tre kommer att sälja iPhone


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Blir bra,

 

Nu kan man kanske börja jämföra olika priser på riktigt. Telia och Telenor har ju kört lite ockerstil enligt min mening. Kanske gör tre det också, men då kanske någon anna dippar sitt pris :)

 

O så halebop också då :)

 

Kanske dags att göra affär :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre brukar ha en egenhet att byta ut programvaran (firmware) i telefonerna till "sin egna". Hur gör man med iphone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre brukar ha en egenhet att byta ut programvaran (firmware) i telefonerna till "sin egna". Hur gör man med iphone?

 

Antingen kommer det göras ett avtal med Apple där Apple utvecklar ett "Tre" program som inte kan tas bort, d.v.s. det är där som Apples standard apps... Skulle inte förvåna mig om det skulle bli så :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det roliga är att jag ringde Tre i torsdags och sa upp mitt abonnemang. Då frågade han vad anledningen var och jag sa att det var för att jag skulle köpa en iPhone. Så jag frågade samtidigt om de skulle få in den men det hade han inte hört något om. Sen nästa vardag kommer ett pressmeddelande :)

 

Men jag hade ändå tänkt byta även om jag vetat det i torsdags att Tre skulle börja sälja iPhone. Blir nog Halebop för min del om de har lika bra priser på 3G S.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...