Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Firefox


Cpunk

Rekommendera Poster

Hej,

 

Har nyligen installerat ff på en ny mbp och har ett problem som jag inte hade på min gamla mb.

 

Om jag stänger ner alla fönster (Ctrl + W) men låter ff vara igång så kunde jag på min gamla dator klicka på ff-ikonen för att få upp ett nytt fönster. Gör jag det nu händer ingenting utan jag måste först avsluta programmet helt och sen starta på nytt.

 

Skumt fel och kanske inte så allvarligt men väldigt störigt.

 

Några idéer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga idéer, men jag vet att en polare har precis samma problem. Han har en MacBook alu. Så du är i alla fall inte ensam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Har nyligen installerat ff på en ny mbp och har ett problem som jag inte hade på min gamla mb.

 

Om jag stänger ner alla fönster (Ctrl + W) men låter ff vara igång så kunde jag på min gamla dator klicka på ff-ikonen för att få upp ett nytt fönster. Gör jag det nu händer ingenting utan jag måste först avsluta programmet helt och sen starta på nytt.

 

Skumt fel och kanske inte så allvarligt men väldigt störigt.

 

Några idéer?

 

Har du provat om det kommer nytt fönster om du väljer programmet genom äpple + tab och/eller om du tar äpple + N för nytt fönster? Ingen direkt lösning, men då ser man ju om programmet hängt sig eller om det bara är klick på ikonen som inte funkar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prova att trycka på ff ikonen så att det står ff och inte finder uppe i vanstra horn och sen trycker du apple+n så ska det komma upp ett nytt fonster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt svar men det hjälper inte heller.

 

Om jag trycker Cmd + N när jag har finder uppe så kommer det däremot ett nytt fönster. Inget dock när jag har ff igång.

 

Dessutom försvinner alla alternativ ( Arkiv Redigera Visa Historik Bokmärken osv) när ff är stängt men ändå igång. Endast Firefox står kvar. Skumma fel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis samma fel har min polare. Har du provat att ta bort och därefter installera om Firefox?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, tyvärr har jag redan det.

 

Har inte provat med något sånt där borttagningsprogram dock. Kanske ska göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avinstallerade alla plugins och nu funkar det som det ska igen.

 

Hälsa din polare att prova det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...