Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Google tror att jag är ett virus..?


boevil

Rekommendera Poster

Plötsligt kan jag inte söka med Google... min söksträng ser ut så här :

 

agp site:forum.macworld.se

 

och då svara Google.. enligt nedanstående bild... är det nå'n som råkat ut för något liknande ??

 

 

edit:

Nu går det att söka igen, när jag skrivit in "koden"... men vad var det som hände?

post-1012-1245608647.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också råkat ut för det när även jag sökte med site:forum.macworld.se, men det var för några veckor sedan. Efter ett tag gick det bra igen.

Tidigare hade Google gjort ett fel som spärrade alla sidor när man sökte, kan det vara något liknande. Jag tror det finns en gammal tråd om det någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något liknande hände mig när jag på kort tid sökte samma sak, fast med olika formuleringar. Gissar att om man är för snabb/konstig så kan det påminna om något automatiskt frågande, och att man tillfälligt stoppas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något liknande hände mig när jag på kort tid sökte samma sak, fast med olika formuleringar. Gissar att om man är för snabb/konstig så kan det påminna om något automatiskt frågande, och att man tillfälligt stoppas.

 

Det kan nog vara så.. jag sökte på många olika sätt efter info om grafikkort till min G5:a.. på många olika ställen...

 

Ok, tack för er info... jag är inte ensam :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...