Cairdazar Posted May 16, 2004 Share Posted May 16, 2004 En kompis måste inhandla en ny burk efter som hans gamla trotjänare har givit upp (P1 75Mhz). Det ända han gör på sin dator är skriva och surfa. Han har blivit erbjuden att köpa en Imac g3 266Mhz 128mb ram för 1000kr, OS å basic program inkluderat. Det jag funderar är om det är ett vetigt pris? Om det var en pc skulle jag bara ha fnyst åt det, men jag är novis när det gäller begagnat priser på mac… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iMatte Posted May 16, 2004 Share Posted May 16, 2004 Helt okej pris om allting (inkl modem och nätkort) är fungerande. Vill inte han ha den så tar jag den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvA Posted May 16, 2004 Share Posted May 16, 2004 Fast om man kollar runt lite så går det nog att hitta lite "mer" för samma pris. Tex den här annonsen på blocket... http://www2.blocket.se/view/2582485.htm?l=0&c=1&city=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.