Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Batterisymbolen


thella

Rekommendera Poster

Hej! Efter uppdateringen har det blivit ngt fel med batterisymbolen. Den minskar inget! Batteriet tar naturligtvis slut men man har ju ingen förvarning. Vad kan detta bero på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade en exakt likadan bugg i 2.0 har jag för mig (kan varit uppdateringen direkt efter). Minns inte om jag återställde telefonen eller hur jag gjorde.

 

Men jag antar att du startat om den osv? Annars är det nog bara åsterställning som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också samma problem, så det är alltså att återställa sen uppdatera igen? för startat om har jag gjort och det står fortfarande på fullt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hoppas jag verkligen inte ! Har nån nåt bättre förslag ?

Det ända jag kommer på är att jailbreaka och lägga in

procentsatsprogrammet som det pratas om i en annan tråd idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dEt skumma som har hänt för min del nu är att freememory visar rätt beträffande hur mkt procent som är kvar av batteriet, men den gröna symbolen står fortfarande på fullt. Innan jag laddade visade freememory 100% hela tiden, men den verkar iallafall skärpt till sig. Skumt. Man vill helst undvika att lägga in 3.0 igen, de håller jag med om...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag startade om min lur, och nu funkar både free memory och batterisymbolen som det ska. Prova med "norsk reset" (starta om) så kanske det funkar efter det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...