Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Internetåtkomst för iPhone?


Svenskesnubben

Rekommendera Poster

Svenskesnubben

Tjena!

 

Kom och tänka på detta när jag installerade lite apps till min iPod Touch.

 

Måste man vara ansluten via WLAN för att kunna använda alla internetbaserade apps på iPhone? För tänk om jag vill läsa mina mail när jag är på bussen? Det kan man ju inte med iPod Touch för då måste man ju ha en internetåtkomst via WLAN, är det likadant på iPhone 1gen/3G/3Gs?

 

MVH Alexander M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För internetkommunikation, alltså skicka/ta emot data, krävs internetuppkoppling, Mail sparar hämtad epost på apparaten, så du kan läsa och skriva nytt, men inte hämta/skicka på bussen. (Om nu inte bussen delar ut internet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uhm, det går alldeles utmärkt med 3G/EDGE om jag får be :)

För tidig morgon Mattiasgbg? :propellerbaver:

 

Edit: för att klargöra, frågan var (om det inte är för tidig morgon för mig med) om det fungerade utan WLAN på iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uhm, det går alldeles utmärkt med 3G/EDGE om jag får be :)

För tidig morgon Mattiasgbg? :propellerbaver:

 

Edit: för att klargöra, frågan var (om det inte är för tidig morgon för mig med) om det fungerade utan WLAN på iPhone.

 

Eftersom han har en Touch tror jag nog han var mest intresserad av svaret till den :9

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom han har en Touch tror jag nog han var mest intresserad av svaret till den :9

 

Eftersom han skrev " är det likadant på iPhone 1gen/3G/3Gs?" i slutet på sin fråga så undrar han ju hur det står till med dessa med..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...