Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MMS TELIA FUNGERAR INTE!


le1f

Rekommendera Poster

Hej , jag har försökt med nästan allt för att få igång MMS , jag har gjort allt som står i Artikeln på Macworld.idg.se om hur man får igång MMS , men det vill helt enkelt inte fungera!

 

När jag skickar "mms" till 4466 så får jag tillbaka ett meddelande att min mobil inte kan ta emot inställningar. Alla inställningar är rätt i 'Inställningar-Allmänt-Nätverk-Mobilt datanätverk' .

 

Jag antar att jag måste ringa kundservice men vilket nummer är det ? Eller vet någon vad felet kan vara?

 

Mvh Leif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

logga in på "mina sidor" på telia.se och kolla att du har MMS aktiverat på abonnemanget.

 

Är det inte aktiverat aktiverar du det på "mina sidor"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej , jag har försökt med nästan allt för att få igång MMS , jag har gjort allt som står i Artikeln på Macworld.idg.se om hur man får igång MMS , men det vill helt enkelt inte fungera!

 

När jag skickar "mms" till 4466 så får jag tillbaka ett meddelande att min mobil inte kan ta emot inställningar. Alla inställningar är rätt i 'Inställningar-Allmänt-Nätverk-Mobilt datanätverk' .

 

Jag antar att jag måste ringa kundservice men vilket nummer är det ? Eller vet någon vad felet kan vara?

 

Mvh Leif

 

Vi gick ju igenom detta hela kvällen igår :)

 

Gå in på denna sida eller RING...skicka inga 4466 meddelanden

 

http://www.telia.se/privat/minasidor

 

du har väl en iPhone 3G?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennylorentzon

Det fungerade inte för mig heller först men sen så startade jag om telefonen och nu funkar det.

 

Mvh

kenny

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla svaren:) Har inget Minasidor konto , min pappa måste registrera sig sen:P Men ringde precis och det gick hur bra som helst:) Tack tackcelb%20(7).gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara att ringa till supporten och be dem aktivera mms för telefonen. Fixade det nyss på morsans iPhone och det var inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...