Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Releasetid för 3.0?


satriani

Rekommendera Poster

Tjeena!

Detta var ju surt, man har sett fram emot uppdateringen länge nog! Så uppdaterar man, och det fungerar klockrent ända tills telefonen startas om. När den startas om så får jag bara en iTunes ikon och en USB kabel, har läst att många tidigare dragit ur kabeln och slå in pinkoden och sedan ansluta till iTunes så skall detta fungera.

 

Men jag får inte upp något val att slå in min pinkod. Har varit i kontakt med Telenors iPhone support, de rekommenderade ominsallation av iTunes, köra en reset av telefonen genom att åsterställa den i iTunes.

 

Dock kommer inte ens min enhet upp i iTunes. De rekomenderade mig oxå att hålla in "hem knappen" och "stäng av knappen" tills jag såg apple loggan. Men samma resultat. Då vart jag rekommenderad att hålla ner "home knappen" och endast den i ca 10-15 sekunder.

 

Utan resultat, därefter så vart jag ombedd att installera en fräsch kopia av iTunes på en annan dator för att testa köra "registeringen" där. Vilket heller inte fungerade. Telenor vill nu ta in min iPhone på service, men jag sa att jag vill försöka hitta felet själv först.

 

Någon som har en idé?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 601
  • Created
  • Senaste svar
Jaha! tack för svaret. Har faktiskt testat på mobileme och varit supernöjd men priset är lite för saftigt för mig tills.. ikväll då min mobil crashade vid uppdateringen och eftersom jag var tvungen att återställa mobilen så var alla kontakter och hela fadderullan borta och då hade det varit bra att kunna synca kontakterna som man gör med mobileme. för annars är jag för lat att synca mellan datorn och mobilen.

 

Va surt, hoppas du hittar kontakterna någonstans, kan bara tipsa om googles active sync mot sitt gmail konto. Funkar super, tyvärr så måste man köra imap för mailen men det är knappt någon fördröjning. Har även mobileme men tycker googles tjänst är mycket mer lättarbetad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...