Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

F*******************n


reverend

Rekommendera Poster

Sitter och gör en DVD till polarens bröllop nästa helg. Fyra bildspel med mellan 70 och 80 bilder i varje. Musik och lite standardeffekter...

 

Låter ju som en bit av en kaka för iDVD 4... eller

 

Nu har skrället avslutats oväntat fyra gånger i rad... :angry: Vad är det som händer, varför gör den på detta viset?

 

Jag behöver hjälp...

 

:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok

Sen jag desperat skrev i forumet har det utvecklats lite. När jag är klar med vad som skall vara med på skivan så väljer jag att bränna. iDVD kör igång och börjar rendera. Den lila svart-gula bollen snurrar men hackigt. När jag skrev sist så avslutades programmet efter några minuter och ett felmeddelande visades som sa att "iDVD oväntat avslutats. Vill du skicka en felrapport till Apple."

Nu har jag startat om datorn några gånger och kommer lite längre i processen. iDVD tar sig till fasen där den mångfaldigar och bränner. Men väl där så händer inget mer. Den bara står där i "steg 4: Mångfaldigar och bränner".

 

vad tror du/ni...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ändå testat med olika skivor. Dock samma typ... :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har eg inte heller någon aning....

 

Men kan det vara samma problem som jag hade med Toast?

 

Av någon outgrundlig anledning hade jag inte behörighet att läsa en del av filerna som jag försökte bränna. Toast gav mig korrekt felmedelande dock.

 

Titta på info för filerna som du vill bränna o kontrollera att du har full behörighet för dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar att jag inte skulle ha behörighet till bilderna i bildspelen?

Eller menar du bildspelen som jag importerar från iPhoto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...