Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Safari 4 - nu i skarp version


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Pocahontas

installerat och klart, skönt få den på svenska ..

 

post-113-1244488151_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

När jag klickade på länken så kom jag till denna sida där står det fortfarande Beta???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns nu också att ta ner via programuppdateringen. Första intrycket är att Safari 4 är påtagligt snabbare, som utlovat :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ensamseglaren

Woho!

Äntligen är msn-buggen borta. Fast gillar inte att de tagit bort "sid-laddningsprocessen" i adressfältet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

Tack.Jag gick in på Programuppgraderingar och laddade ner.

 

Vad bra, nu är det bara Snöleoparden att vänta på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag drömt at flikarna låg högs upp i fönstret i betan? Så att man fick "mer" plats till sidan... För så e de inte nu i safari 4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas
Tack.Jag gick in på Programuppgraderingar och laddade ner.

 

Vad bra, nu är det bara Snöleoparden att vänta på. :)

 

Men den är inte gratis..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men den är inte gratis..

 

Däremot väldigt billig uppgradering för Leopard-användare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ensamseglaren
Har jag drömt at flikarna låg högs upp i fönstret i betan? Så att man fick "mer" plats till sidan... För så e de inte nu i safari 4

Så sant så sant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag drömt at flikarna låg högs upp i fönstret i betan? Så att man fick "mer" plats till sidan... För så e de inte nu i safari 4

Den designen (inte funktionen) fick väl så mycket skit att Apple till slut lyssnade.

Jag tycker ju att det var bättre att ha flikar längst upp men somliga tyckte att det blev svårt att aktivera ett fönster utan att samtidigt bläddra bland flikarna vilket de ansåg vara dålig design.

 

Det går bra med den gamla designen, men kanske det finns någon "hemlig" inställning för att ändra detta.... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De va som fan, har inte läst nåt om de. Tyckte de va rätt bra. Inte för att de stör mig att de ser ut som de gör idag. Men tyckte de va smart så jag sitter på en 13 tummare! Men men, de va bara en skit-detalj! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå mitt blev ju segare :superirriterad: Inte jätte mycket men man märker det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå mitt blev ju segare :superirriterad: Inte jätte mycket men man märker det!

Kanske därför att Spotlight började indexera. Det gjorde det åtminstone för mig efter omstart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas
Hallå mitt blev ju segare :superirriterad: Inte jätte mycket men man märker det!

 

upplever det så också, samt att denna snurrar en stund post-113-1244490733_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kalleponken
Gillar verkligen Safari 4! :)

 

 

Håller med. Avinstallerade glims och adblocker som på ngt sätt kanske snabbade upp betan. Men denna final version av safari 4 är ju satans snabbare!! Stabilt!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm..... ibland går det jätte snabbt och ibland får man vänta några sekunder :chockadskeptisk: Något som kommer förbättras. Förra var mer stabilt men diggar denna om den bara hållet måttet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ensamseglaren

Mitt är också segare. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver
Men den är inte gratis..

 

Min Safari 4 är jättesnabb.

 

Att man får betala för Snölejoparden gör inget, men det måste man väl gå till Mac affären och göra.Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad jag älskar nya Safari, väntade tills betan var slut innan jag testade den.. UNDERBAR!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas
Min Safari 4 är jättesnabb.

 

Att man får betala för Snölejoparden gör inget, men det måste man väl gå till Mac affären och göra.Eller?

 

Köper du hos äpplelagret här på linan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har vant mig vid flikarna högst upp (använder chrome med windows) och jag vill ha tillbaka flikarna högst upp

 

finns det någon "Safari 4 Buddy" som gör detta nu eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...