spajme Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Efter att en av mina närmaste vänner dök upp med en iphone förra veckan kan jag nog inte hålla mig borta från att köpa en själv. 1 Jag antar att det kommer en ny modell på måndag eller inom kort så det är anledning att vänta kanske? 2 Jag har ett nummer och en operatör som jag är låst till ytterliggare ett år, så att köpa en olåst iphone i italien kanske är en god idé? 3 Detta forums läsare sitter ju inne med all nödvändig och onödvändig information som kan tänkas så nu undrar jag om pris, butiker om man ska handla i italien trots kronans försvagning jämfört med euron någon som kan dela med sig tacksam för all info spajme Link to comment Share on other sites More sharing options...
slowmove Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 1. den lär iallafall presenteras på måndag 2. den säljs olåst i flertalet länder. Kanske kommer den med fler operatörer här iom lanseringen av den nya versionen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justitia Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Varsågod, en sökning på "Italien" med en hel drös träffar. Hoppas att du hittar någon matnyttig info. https://forum.macworld.se/index.php?act=Sea...lite=%2Bitalien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.