LEMONed Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Läste någonstans att det finns ett program som kan överföra antalet spelningar från iPod till iTunes, tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på det. Någon som kan hjälpa mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Senuti http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/23390 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEMONed Posted June 2, 2009 Author Share Posted June 2, 2009 Tack för snabbt svar! =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Hos mig förs de över automatiskt när jag synkar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalleponken Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Hos mig förs de över automatiskt när jag synkar. samma här =) edit: grymt nice när man har en spellista som heter de 100 mest spelade exempelvis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 samma här =) edit: grymt nice när man har en spellista som heter de 100 mest spelade exempelvis. Eller som jag, minst spelade på ett tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.