Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Ny Safari uppdatering

davve

Recommended Posts

En ny Safari uppdatering finns i "uppdateraren".

Det konstiga är att man måste ladda ner den till alla konton, det var likadant när man laddade ner förra safari uppdateringen. En annan sak är att det står att det är version 4.0, borde det inte stå 4.1 eller liknande.

Pocahontas

Har då ingen i min Programuppdatering. söndagar brukar inte vara Apples policy att lägga ut något nytt.

marcushedenstrom

Vilken byggnation är det?

5528.17 var den som kom för några dagar sedan 13 maj.

Jag ser nu att det verkar som om jag har laddat ner samma uppdatering flera gånger.

Jag ser nu att det verkar som om jag har laddat ner samma uppdatering flera gånger.

Klant :hihihi:

ja, men uppdateraren har ju meddelat mig om att en ny version har varigt tillgänglig och då har ju jag laddat ner den. Men ska inte de gamla uppdateringarna försvinna när man har laddat ner den.

ja, men uppdateraren har ju meddelat mig om att en ny version har varigt tillgänglig och då har ju jag laddat ner den. Men ska inte de gamla uppdateringarna försvinna när man har laddat ner den.

geefourman

som sagt, det kan vara en ny "build" som marcus påpekade...samma version (4.0)

När man skriver ett program, så skriver man i ett programmeringsspråk.

Sedan kör man programkoden i ett översättningsprogram, en så kallad kompilator, som översätter språkets instruktioner till ett ytterligare språk - ett mer direkt språk - som kan hanteras av datorn. Man använder ett programmeringsspråk därför att det är enklare.

sten_anders

Jag har nu laddat ner samma build-versione (4528.17) tre gånger i rad. Fortfarande står det att det finns ny mjukvara att ladda ner när jag tittar i programuppdateringar

marcushedenstrom

Har du något kvitto på Safari i /Library/Receipts/? Flytta ut det på skrivbort i så fall, och pröva att installera senaste Safari igen.

Receipts i Mac OS X.

http://support.apple.com/kb/HT3133?viewlocale=en_US

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...