Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vem vinner nu då i Istanbul?


Pocahontas

Rekommendera Poster

Haha, 12 points (eller pints) från Irland...

Måste vara pga alla svenskar som bor där! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar
Pocahontas

Reglerna är ju sådana att de som åkte ur semifinalen får vara med och rösta.

Kan vi vara glada för, det är ju våra grannar som röstar på PH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Ser ut att bli som jag trodde, Ukraina i topp och Lena PH 5:a..inte så illa ändå, men det är ju inte färdigröstat ännu....

 

Blågult i topp blev det i vart fall :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas
Har ni några ni tror på stenhårt ikväll?

 

Som jag inledde med så tror jag att vinnaren av "festivalen" återfinns i något av grannländerna därnere.

Serbien/Montenegros låt  är ju inte så tokig, men Ukraina har som sagt lite vackrare garnering...

 

Lena blir antagligen 4 eller 5:a

Sa ju det :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda man kan glädja sig åt är att alla sliskiga ballader inte är poppis längre. Halva startfältet hade ju sliskballader och se hur det gick för dem. Det var väl bara Cypern som klarade av balladandet utan att hamna i slutet. Men hon hade å andra sidan bästa rösten i hela tävlingen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj oj.. Nu har jag sett lite pro-europeiska propaganda-show. Det är ändå lite kul.. lite folkligt och avslappnat. :)

 

Nu är det annat på tv.. Brooke Richards (det är väl det hon heter?) i stilig uniform.. Mums! :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg inte mannen ut lite som Spocks pappa Sarek från originalserien (och inhopp i senare produktioner)?

sarek_01.jpg

05_korhan.jpg

 

Jo, hon Ruslana såg rätt bra ut, ändå. Låten var dock fortfarande fullständigt skräp.

Att Norge, med en på alla vis bättre låt, kom sist (?) är otroligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda man kan glädja sig åt är att alla sliskiga ballader inte är poppis längre. Halva startfältet hade ju sliskballader och se hur det gick för dem. Det var väl bara Cypern som klarade av balladandet utan att hamna i slutet. Men hon hade å andra sidan bästa rösten i hela tävlingen.

Meeeen....:P

 

Jag ringde och röstade på Island. Den var ju tokbra...

 

Några snabba kommentarer då:

Ukraina och Serbien är för mig obegripliga låtar, men okej, Ukraina var iaf ganska coola.

Att Norge kom sist var iofs det bästa i hela tävlingen *skadaglad*, men ändå överraskande eftersom låten var ganska bra. Kanske sångaren skulle sexat till sig lite... :D

Vad hände med Belgien?? Är det jag som har taskig musiksmak *omöjligt B)* eftersom mina favoriter går så dåligt?

Jag är nöjd med Lenas insats. För en vecka sen var jag övertygad om att hon skulle som "sämst" vinna tävlingen, men allt eftersom har jag blivit mer tveksam. Femma är inte alls illa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...