Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vem vinner nu då i Istanbul?


Pocahontas

Rekommendera Poster

Michelangelo men så svara då

kan du komma hit å ta me staffli´t....

 

Eller...

Vi såg på varann då vi närmade oss land

någonstans emellan dåver kallä

 

 

 

Låter de bättre.... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

:lol:

 

Man kan nästan tro att de bakom texten är ett gäng uppknarkade rymdblommor!!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Michelangelo men så svara då

kan du komma hit å ta me staffli´t....

 

Eller...

Vi såg på varann då vi närmade oss land

någonstans emellan dåver kallä

 

 

 

Låter de bättre.... (w00t)

Det fattas bara att du hackar på "En dag" (Tommy Nilsson -1989) också så har du sågat större delen av mina femstjärniga låtar... :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AA-BEE-CEEE

imina tankar

DEE-EEE-ÄFF

mitt gärttta det bangkar

GEE-HÅÅ-III

du ger mäj ingen ärlig chans

 

 

MER!VI VILL HA MER!!!! MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

It hurts on saturday my friends (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AA-BEE-CEEE

imina tankar

DEE-EEE-ÄFF

mitt gärttta det bangkar

GEE-HÅÅ-III

du ger mäj ingen ärlig chans

 

 

MER!VI VILL HA MER!!!! MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!MER!VI VILL HA MER!!!!

Du verkar ju iaf vara ett riktigt "fan" iom att du faktiskt kan många låttexter! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa saker BANKAS in i huvudet vare sig man vill eller inte!! :ph34r: (betyder inbankat huvud....)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får inte racka ner på Anna Book hennes skivor/skiva skulle passa bra i min samling östeuropeiska queer-body-skivor. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Ukraina ligger bra till i mina ögon..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schweiz "zero points", det räcker för mig! :)

 

Nackdel för Lena att inte Finland och Danmark gick vidare. Likaså att så många länder från det gamla Jugoslavien gick vidare...grannrösterna är viktiga i den här tävlingen. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte mig vid dumburken igår kväll ca 21.50 och slog på i god tid för nyheterna och startar på ettan. Där far det runt ett gäng tjejer och sjunger så OERHÖRT falskt och dåligt så jag undrade vad i hela friden som stod på. Det visade sig vara Estlands bidrag i nån slags semifinal (!?). Jag kan inte minnas att jag har hört en falskare och ostämdare samsång!! (Undviker ordet körsång för det är alldeles för vackert för att användas på dessa tjejer!!) Finns det INGEN självkritik längre!??! :blink::blink::blink: Hur ska man undvika detta sk schlagerelände?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matador2003

Har hört att Grekland är favorittippad hos bookmakers firmorna samt av många länder som deltar, personligen tror jag också på den låten + Cyperns.

Danmarks pölseätande salsadansk går ju fetbort...nordbor ska inte hålla på med latinstyle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...borde väl vara men numera är det ”hela” paketet som gäller.... kanske vore bättre på Radio än TV?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa låten tycker jag är Cyperns.

Latinotrenden hoppas jag snart dör ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Har ni några ni tror på stenhårt ikväll?

 

Som jag inledde med så tror jag att vinnaren av "festivalen" återfinns i något av grannländerna därnere.

Serbien/Montenegros låt är ju inte så tokig, men Ukraina har som sagt lite vackrare garnering...

 

Lena blir antagligen 4 eller 5:a

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lena PH & Co som bäst 7:e plats, troligen bättre än 10:e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte hört många av bidragen, men Serbien/Montenegro har en klart snygg etnoballad. Ukraina går just nu, en jympalåt med lite Djingis (hai, hai hai) och Xena krigarprinsessan. Såg den svenska från -74 på videon nyss och blev lätt chockad över hur dåligt det mesta var. Abba och Lasse Bergis (!) var ju överlägsna, juryn hade rätt. Segrare i år: ingen aning.

 

/z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Det vete tusan om inte Lena PH tar hem det....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måtte Lena vinna.... och hur mycket herrar som helst är dte ngn ”herr” kvotering på G? i Euroheartvision:-)))

 

Tittade på H&Ms rumpa idag.. appråpå ingeting.,,,, nähäää nu ger jag mig ut i natten på Happening... skicka mycket PM.....

 

Stor kram o puss.... från mig till er alla..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggast var den mörka tjejen på styltor.

Där kan man snacka om former! :D

 

Därefter var det dansarna i mellanperioden som såg bra ut.

Bland artisterna var det inga som föll mig i smaken.

Det var väl det viktigaste va? :D:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Norge och Cypern är mina favoriter musikmässigt. Lena Ph låter väl okej men sötast (nu är jag kvinnochauvinist) är nog greklands sångare. Låten helt fel och så, men oj, jag tror många röstar på charmen. Roligast var väl Turkiets låt, så helt fel liksom. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Kompisröstande så det stinker om det....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag blivit knäpp?

Nu har ju flera länder röstat som inte har bidrag med!!!???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...