Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Musen henger seg


Mr.Rogers

Rekommendera Poster

Mr.Rogers

Heisann

 

Har de siste dagene hatt problem med at musen henger seg 2-3 sekunder før jeg kan bruke den igjen. Dette skjer uavhengig av hvilket program jeg bruker. Virker bare som at den fryser en liten stund, men jeg kan fortsatt bruke tastatur snarveier og programmene. Jeg har kjørt vedlikehold som repair permission og repair pre-binding. Jeg har en Ibook G3 800 MED 384 RAM og panther. Noen som har en ide hva dette kan skyldes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du använder trådlös mus o bluetooth, bör du se till att du har installera senaste firmware för bluetooth - adaptern, o även se till att ha bluetooth INTE är upptäckbar (finns i bluetooth - menyn).

 

Jag hade tidiager problem med min bluetooth - nu fungerar allt perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr.Rogers

Nei, dette dreier seg om styreflaten. har en usb mus og det virker som om den fungerer uten problemer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr.Rogers

Ny informasjon

 

Etter å ha prøvd b.la. å resette pram og en del andre ting, prøvde jeg å slette preferences.plist fra system/library/preferences. Da virket det som om det hele var i orden, men da skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få bla. airport til å fungere igjen? går liksom ikke å slå det på..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr.Rogers

Kan nå legge til informasjon om at trackpaden fungerer fint når jeg bruker batteristrøm. Det ar altså kun ved bruk av nettspenning at jeg må koble til ekstern mus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...