Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan det här vara Apples nya cinema display?


shaolin

Rekommendera Poster

Är det inte så att bordets röda färg speglar sig mot äpplet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en vanlig Cinema Display vars Apple-logo (som även fungerar som spegel :) ) reflekterar bordets röda färg... hoppas dock att vi får se nya Apple skärmar i sommar! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De borde lanserat cinema displays i borstad metall när G5orna kom!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.apple.com/motion/

 

under den första stora bilden finns den lilla bilden med g5an och monitorn......det är den nya metalldisplayen för G5!! (för inte ser det ut som någon annan appledisplay som jag sett tidigare)

de har väl inte tänkt på att den ligger ute där redan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kan nog vara ganska säkra på att Apple inte kommer att lägga upp någon bild på kommande skärmar innan de har fått en rättvis presentation på t.ex. Apple.com's förstasida eller WWDC 2004.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

treebeard

Jag tycker att apple borde ha DVI på sina skärmar, åtminstone på någon. 12" PB:n har ju inte nån ADC-port, och en sxtra adapter för en tusenlapp känns så där spännande :(

Tur att det finna andra alternativ :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....svart borstad metall i nästa G5a och skärmar-... wow... ja eller i Japansk Lack-trä-variant... :-))))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, Apple borde bums sluta med den onödiga ADC-kontakten och använda DVI. Då slipper man besväret med adapter och man slipper också OEM-versioner av grafikkort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

>ClCdCm

 

ja du har rätt....tyckte först att foten på den såg väldigt märklig ut....men vid närmare granskning så är de bara otydliga.

 

jag är för ivrig på nya G5or och displayer att jag börjar se i syne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

treebeard
Ja, Apple borde bums sluta med den onödiga ADC-kontakten och använda DVI. Då slipper man besväret med adapter och man slipper också OEM-versioner av grafikkort.

ADC är säkert bra OM man har ADC-port på datorn, men annars är det inte ens något alternativ med Apples skärmar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

palegolas

Jag hoppas dom tar 17"-skärmen från iMac och gör en billig separat skärm av.

Sen hoppas jag så klart att dom introducerar ett nytt digitalt monster som kan tjänstgöra som både grym skärm, HDTV och vanlig TV.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...