AmandaEkberg Postad 19 Maj, 2009 Share Postad 19 Maj, 2009 Har haft min dator nu och den har fungerat relativt bra. Men nu när jag sätter på den så har de ikoner från batterikonen och till höger försvunnit. Jag ser även bara halva delen av dock och papperskorgen och de är "utanför" skärmen. Vad kän ha hänt och kan jag fixa tillbaka det till ursprungsläget? Skärmen är även en del inzoomad och däför lite oskarpare. Vad ska jag göra?! Tack så jätte mycket på förhand MVH Amanda Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peth Postad 19 Maj, 2009 Share Postad 19 Maj, 2009 Du har lyckats zooma in skärmen, håll ner cmd samtidigt som du tvåfingerscrollar så ska du se att du zoomar ut igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r4smus Postad 19 Maj, 2009 Share Postad 19 Maj, 2009 Du har lyckats zooma in skärmen, håll ner cmd samtidigt som du tvåfingerscrollar så ska du se att du zoomar ut igen. ctrl är det väl ändå? /R Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundare Postad 19 Maj, 2009 Share Postad 19 Maj, 2009 Japp det är det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peth Postad 19 Maj, 2009 Share Postad 19 Maj, 2009 ctrl är det väl ändå? /R Inte för mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matrix Postad 19 Maj, 2009 Share Postad 19 Maj, 2009 Testa cmd och - minus eller + plus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickard1234 Postad 19 Maj, 2009 Share Postad 19 Maj, 2009 Alt Option knappen är för mig för att scrolla / zooma in skärmen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
r4smus Postad 19 Maj, 2009 Share Postad 19 Maj, 2009 Antar att det handlar om olika ändringar i kortkommandon eftersom alla verkar ha olika... Men det är väl bara för trådskaparen att testa tills han hittar rätt... /R Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas Ytterberg Postad 20 Maj, 2009 Share Postad 20 Maj, 2009 Stänger man av zoom-funktionen i Systeminställningarna för Mus och tangentbord eller Styrplattan ska zoomen återställas utan att man behöver leta reda på rätt kombination av knappar och rörelser. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.