Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

(In)Official Macworld Forum Userbar :P


noname93

Rekommendera Poster

Jag har gjort en userbar för alla oss nördar nu som hela tiden är inne på Macworld forum:

 

ubda6488.gif

(finns i min signatur också)

 

Gå in i kontrollpanelen och "Redigera Signatur" skriv sedan in detta:

 

med >och efter

 

Jag hoppas att så många som möligt sätter in denna i sin signatur. Vill ni att jag ska göra om den så säg till hur så kan jag fixa det annars kan ni göra en själva, det är jätte enkelt. Fråga bara så säger jag hur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt klart är den snygg! Men jag har en invändning; den rör på sig!

 

Eftersom att den är tänkt att användas i forum, där man läser, bör den vara "stilla" för att inte bli irriterande...

 

Men den är snygg! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Vilket underbart initiativ! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Test-post.. har skrivit en signatur för länge sedan men den vill inte visas trots att allt ser rätt ut i mina ögon..

On topic: Tyvärr har jag svår animeringsallergi och har redan spenderat mkt tid på att adblocka andra(s) "Times square-signaturer" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt klart är den snygg! Men jag har en invändning; den rör på sig!

 

Eftersom att den är tänkt att användas i forum, där man läser, bör den vara "stilla" för att inte bli irriterande...

 

Men den är snygg! :)

 

-Håller helt med, text för läsning ska vara stilla. Det finns tillräckligt med "grafiskt brus" ändå.

Layoutelement ska tillföra ett mervärde som underlättar läsningen och leder blicken till det som är viktigt. "Grafiskt brus" har närmast motsatt effekt. -Hjälp vilken jobbig sida! -Stäng stäng stäng!

 

-Och här är platsen där man ska skriva: Bakåtsträvande gamla stofiler etc etc etc :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snygg :ThumbsUp:
Vilket underbart initiativ! :lol:

Tacktack :)

För mycket fritid?! :fundersam:

 

 

:hihihi:

 

 

 

Edit: Men snygg var den! :D

Inte riktigt tog faktiskt max 5 minuter att göra.. busenkelt :) tack :)

 

Test-post.. har skrivit en signatur för länge sedan men den vill inte visas trots att allt ser rätt ut i mina ögon..

On topic: Tyvärr har jag svår animeringsallergi och har redan spenderat mkt tid på att adblocka andra(s) "Times square-signaturer" :)

 

 

Helt klart är den snygg! Men jag har en invändning; den rör på sig!

 

Eftersom att den är tänkt att användas i forum, där man läser, bör den vara "stilla" för att inte bli irriterande...

 

Men den är snygg! :)

-Håller helt med, text för läsning ska vara stilla. Det finns tillräckligt med "grafiskt brus" ändå.

Layoutelement ska tillföra ett mervärde som underlättar läsningen och leder blicken till det som är viktigt. "Grafiskt brus" har närmast motsatt effekt. -Hjälp vilken jobbig sida! -Stäng stäng stäng!

 

-Och här är platsen där man ska skriva: Bakåtsträvande gamla stofiler etc etc etc :D

 

Okej kan fixa en som inte rör på sig :) men sen nu har jag en uppsats att skriv :(:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag gjort en ny som inte rör på sig:

 

ubd4798.png

lägg till >och efter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser bra ut :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...