pidde Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Hur ser det ut? Pekar det på att en ny iPhone kommer nu i sommar? Kanske rentav på wwdc nu i Juni? Någon som hört något? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Japp, Steve ringde mig i går vid 19:36 och berättade att den kommer att släppas sista juni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douglas Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Att det blir en ny iPhone till sommaren kan vi nog utgå ifrån; Apple har själva sagt att de är nöjda med sina produktcykler som de har nu, med sommarmånaderna avsatt till iPhone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zirroz Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Allt tyder på att en ny iPhone är nära på att släppas, troligen nu i juni/juli Link to comment Share on other sites More sharing options...
abrahamsson_94 Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Det är fortfarande ingen som vet men hade du läst på macworld hade du sett att den förmodligen kommer komma samtidigt som Steve Jobs kommer tillbaka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dia2 Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Vad tror ni, kommer Telia ha ensamrätt på den i början eller kommer alla operatörer att sälja den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slowmove Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Vad tror ni, kommer Telia ha ensamrätt på den i början eller kommer alla operatörer att sälja den? Varför skulle de få det igen? de har ju inte ensamrätt nu på iphone... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Det är så skönt att slippa telefon... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douglas Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Varför skulle de få det igen? de har ju inte ensamrätt nu på iphone... Jag förstår inte riktigt detta; Telia har väl sagt att de aldrig har haft ensamrätt på telefonen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slowmove Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Jag förstår inte riktigt detta; Telia har väl sagt att de aldrig har haft ensamrätt på telefonen? Nej precis...så varför skulle de få det med nya? Dessutom är de inte ens de enda som säljer den längre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douglas Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Nej precis...så varför skulle de få det med nya?Dessutom är de inte ens de enda som säljer den längre Haha, nej det verkar ju lite konstigt om de skulle få ensamrätt nu helt plötsligt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
simulacra Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 Nej, men Telia är en preferred operator. Inte för att de lyckats göra sig särskilt förtjänta av det och inte ens implementerat visual voicemail. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slowmove Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 Nej, men Telia är en preferred operator. Inte för att de lyckats göra sig särskilt förtjänta av det och inte ens implementerat visual voicemail. Inte många länder operatörerna gjort det tyvärr... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dojdoj Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 Det är så skönt att slippa telefon... iPhone är ingen telefon, det är en livsstil. TM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zirroz Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 iPhone är ingen telefon, det är en livsstil. TM Word, någon borde göra det till ett citat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tok_Pelle Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 iPhone är ingen telefon, det är en livsstil. TM Link to comment Share on other sites More sharing options...
kennylorentzon Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 Klassiker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gambit Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 iPhone är ingen telefon, det är en livsstil. TM Dojdoj, jag utser härmed din fras till en tio-poängare (Egentligen borde den gälla ordet Apple© också) Faktum är att då jag blev bestulen på min iPhone fick jag abstinens, seriöst! Det tog veckor att bli lite som "alla andra" utan den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dia2 Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 Varför skulle de få det igen? de har ju inte ensamrätt nu på iphone... Nej men alltså jag menade när iPhone kom ut sålde ju ingen den förutom Telia och den var låst, inte förrän 6 månader efter eller mer började andra operatörer att sälja den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pidde Posted May 19, 2009 Author Share Posted May 19, 2009 Gottgott! Håller tummarna =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loshi Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Lite rykten från telias korridorer! -Lansering 17 juli,stämmer överens med ryktet från wired på nyhetssidan -Telia kommer ha ensamrätt även på denna model på obestämt tid, veckor eller månader återstår att se. Dock inte hört något om specar men ovan är vad jag har hört från personer som varit på olika möten senaste månaden. men alla kommer ta detta som ett rykte så gör ingen big deal. Men mycket jag ahr hört stämmer som sagt överens med vad andra medier också skrivit om=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattiasgbg Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Har för mig Telia sa att de aldrig hade någon ensamrätt på iPhone 3G. Att det bara såldes iPhone av Telia som var låsta till Telia behöver inte betyda att de har avtalat något om ensamrätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
scwee Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Lite rykten från telias korridorer! -Lansering 17 juli,stämmer överens med ryktet från wired på nyhetssidan -Telia kommer ha ensamrätt även på denna model på obestämt tid, veckor eller månader återstår att se. Dock inte hört något om specar men ovan är vad jag har hört från personer som varit på olika möten senaste månaden. men alla kommer ta detta som ett rykte så gör ingen big deal. Men mycket jag ahr hört stämmer som sagt överens med vad andra medier också skrivit om=) Suck. Jag vill verkligen _inte_ skaffa Telia, men om det är enda alternativet till nya iPhonen blir jag så illa tvungen. Bara att hoppas att abonnemangen de erbjuder inte är lika svinaktigt dyra som de förra var (om jag förstått det rätt var man tvungen att teckna iMini/Midi/Maxi månaderna efter lansering?). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loshi Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Har för mig Telia sa att de aldrig hade någon ensamrätt på iPhone 3G. Att det bara såldes iPhone av Telia som var låsta till Telia behöver inte betyda att de har avtalat något om ensamrätt. Telia hade en form av ensamrätt till att introducera iphonen på den svenska marknaden. Dock uttala sig lars nyberg någon månad efter att vem som helst kunde göra avtal med apple och det var efter introduceringsperioden om jag ej minns fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northwiz Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Lite rykten från telias korridorer! -Lansering 17 juli,stämmer överens med ryktet från wired på nyhetssidan -Telia kommer ha ensamrätt även på denna model på obestämt tid, veckor eller månader återstår att se. Dock inte hört något om specar men ovan är vad jag har hört från personer som varit på olika möten senaste månaden. men alla kommer ta detta som ett rykte så gör ingen big deal. Men mycket jag ahr hört stämmer som sagt överens med vad andra medier också skrivit om=) - Det är inte Wired som är källa. Det är en fram till nu okänd blog. - Telia har aldrig haft ensamrätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.