Pocahontas Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Detta gillar jag, han skulle stampat på den, hade jag gjort.. http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle5145397.ab Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakkra Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Nog är det en circus alltid.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mattem Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Helt rätt... ska det vara så svårt för folk att stänga av den lilla helvetesmaskinen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sternis Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Alltså, har folk inget hyfs? Jag menar, om man sitter som journalist på en presskonferens med presidentens presstalesman så ser man för fan till att stänga av ljudet på mobilen. Och att man inte ens gör det när man ser vad han gör med snubben som inte stängt av sin mobil. Nej, ibland undrar man ur folk tänker. Men klockrent gjort av honom. Skönt att se att folk inte är så stela som man kan tro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.