Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Microsoft Messenger 4.0


osiris

Rekommendera Poster

Äntligen uppdaterades msn. Men vart det något bättre? Jag läste att det skulle gå lättare att skicka filer till andra, men med nya msn kan jag varken skicka eller ta emot filer från någon.

Vad tycker ni gubbar och gummor ute i stugorna om nya msn? Har ni stött på samma eller andra problem?

 

/Oz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdateringen är inte värd namnet, de små förändringarna påminner om en x.x.1 uppdatering.

 

Trist att videochat fortfarande ska vara en pina mac och pc användare emellan. Visserligen finns möjligheten i andra program, men långt ifrån de jag dagligen pratar med via MSN är villiga att anpassa sig efter mig för att kunna använda videochat...

 

:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en sån här

 

http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=5040

 

 

...för att barnen skulle kunna videochatta... hahhahaaa... ok skrev till deras support och fick svar att visst det går visst och en massa länkar till msn nedladdningssajt.... frågade igen och påståd ogen at dne inte fungerar med msn för Mac - ... denna gång har jag inte fått svar...

 

 

Ringde till deras Sverigekontor... pratde med en trevlig tjej (som med all säkerhet pratat med kunder av min typ förut:-DDD) om detta... det står ju på kartongen att den fungerar med Mac - ja det gör det - Men den fungerar inte med msn... det visste hon... (har du prövat yahoos? - mina barn använder som de flesta msn) Men men jag vill lämna åter den.... Ja det står ju att den fungerar med Mac ja på kartongen...

 

Jag har köpt en sak som fungerar med Mac men ej går att använda med msn.... mitt problem. Jo på sätt o vis är det ju sant.... den fungerar med min mac.. men inte till att videochatta med alls...

 

 

Jag bad henne prata med ngn chef och återkomma.... vi får se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...