iCos Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Jag vill dela med mig av en 700 MB film till vänner i Polen. Finns det något gratisprogram som klarar det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Torrent Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalleponken Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 https://www.getdropbox.com/home 2 GB gratis! =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
r4smus Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Kanske du kan låta dina vänner i Polen hämta filen via ftp... Är det viktigt att det går via webben eller skulle det funka om de anslöt till dig direkt? /R Link to comment Share on other sites More sharing options...
iCos Posted May 13, 2009 Author Share Posted May 13, 2009 Kanske du kan låta dina vänner i Polen hämta filen via ftp... Är det viktigt att det går via webben eller skulle det funka om de anslöt till dig direkt? /R Tack för tipsen! Det här med ftp låter intressant...hur gör jag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjoernowitsch Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Storegate.se är ett alternativ också, 2 GB gratis lagring i molnet Ett annat sätt att skicka stora filer finns här: http://www.filecentral.se/filecentral/app/sv/index.html För att kunna använda tjänsten, måste man först registrera sig och följa anvisningarna. Sedan har mottagaren 5 dagar på sig att hämta filen. File Central skickar ett mejl till mottagaren som klickar på en länk, laddar ner, och sedan får avsändaren en bekräftelse om att filen är nerladdad. Tjänsten är gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneL Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 ...och se´n finns ju 4shared också på www.4shared.com med 5 GB gratis ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
iCos Posted May 14, 2009 Author Share Posted May 14, 2009 ...och se´n finns ju 4shared också på www.4shared.com med 5 GB gratis ! Verkar som Dropbox har en limit på 300MB...sen ska jag använda Dropbox Client säger dom och jag känner på mig att dom vill ha pengar för det!!! Gäller även Box.net... Men jag fortsätter att botanisera i tipsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E-Minor Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Verkar som Dropbox har en limit på 300MB...sen ska jag använda Dropbox Client säger dom och jag känner på mig att dom vill ha pengar för det!!!Gäller även Box.net... Men jag fortsätter att botanisera i tipsen. Dropbox har ingen limit, skickade själv upp en 750mb fil igår... Kontot är gratis upp till 2gb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iCos Posted May 14, 2009 Author Share Posted May 14, 2009 Dropbox har ingen limit, skickade själv upp en 750mb fil igår... Kontot är gratis upp till 2gb. Box.net ville att jag skulle ladda ner Java vilket jag gjorde...men det går likadant nästa gång jag försöker...Kanske har att göra med att jag är på Win 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.