Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fyrkärniga Macbookar kan komma redan i höst


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Nu har jag på ganska kort tid läst om Blu-ray, inbyggt 3G-modem, snöleopard och nu fyrkärniga processorer. Det känns som att MBP kan få ett ganska rejält prestandalyft snart om alla spekulationer stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och då måste jag vänta ännu längre på att köpa en MBP :(

 

Känns ju fel att köpa en ny, om det kommer en ny modell bara någon månad senare :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag på ganska kort tid läst om Blu-ray, inbyggt 3G-modem, snöleopard och nu fyrkärniga processorer. Det känns som att MBP kan få ett ganska rejält prestandalyft snart om alla spekulationer stämmer.
På spekulationer kan man vänta bra länge - det var säkert över två år sedan det började spekuleras i att nästa modell skulle få Blu-ray…

 

Inbyggt 3G skulle dock kännas riktigt maccigt. Inbyggt, enkelt, inga fula "donglar" - bara att köra på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man vet som sagt aldrig när det gäller apple, men det låter lite långsökt i mina öron. Kanske att det kommer i iMac men de bärbara får nog vänta ett tag till. Vi får spekulera så länge. 3G hade ju varit bra som sagt, men man kan ju inte hålla på att vänta ihjäl sig. Jag behövde en dator nu och köpte därför en MBP :) Ångrar mig inte trots rykten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...