Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Ny beta av Safari 4

Scratchen

Recommended Posts

Råder delade meningar om den verkligen är ny.. nån som orkar ladda ner och kolla om buildnuffrorna är lika?

Jag anmäler mig som frivillig. Resultat kommer snart.

Verkar som den nya heter 5528.17 medans den gamla heter .16. Så nåt är nytt i alla fall.

Pocahontas

Krävde omstart ...

Pocahontas
Med tanke på att den förra betan gjorde det omöjligt för mig att använda swedbanks tjänster och resulterade i en ominstallation av iMacen så tror jag att jag står över den här gången...

Har jag inte märkt av med den förra..

Någon som vet om "stalling"-buggen är löst?.... om det överhuvudtaget är en bugg, kanske nått i mitt nätverk som jävlas.

iTunes Store gör i alla fall samma sak...

Nå, är det en ny version eller inte?

Har någon vänlig själ provat... elller det är kanske därför....

Han provade men datorn exploderade och nu ligger han på sjukan och vet inte hur han skall underrätta oss andra...

Stackars oss dödliga Mac-användare, nu måste någon annan ta vid! Frivilliga ?

Med tanke på att den förra betan gjorde det omöjligt för mig att använda swedbanks tjänster och resulterade i en ominstallation av iMacen så tror jag att jag står över den här gången...

Fungerade bra för mig, förutom att Safari envisas med att spara mitt person nr i inloggningsrutan.

Jag är inte så entusiastisk över Safari på det hela taget så för min del blir det när den kommer som programuppdatering eller i vinterkatten..

Closetland
Har jag inte märkt av med den förra..

Inte jag heller, till och med Bank id fungerade klockrent

edit: har dock ett problem, nær jag har många flikar igång och det ær flashinnehåll på någon av dem så laggar hela datorn(ny alubook)

detta kan dock vara kopplat till lågt hd utrymme då jag går på bristningsgrænsen dær emellanåt(væxlar mellan 2-20Gb ledigt)

Så, nu har jag senaste Safari 4 Betan! :) (5528.17)

Jag har inte märkt några problem, och inga andra skillnader heller. Men jag undrar en sak: Har MacWorld-forumet alltid varit längst till vänster, eller är det nått som nya Safari gör? Jag kände inte riktigt igen mej, så nått nytt var det.. Annars inget ;)

Blir tokig!

När man går in och ska ladda ner denna nya beta så går det ju bara att välja för Windows?!

Pocahontas
Blir tokig!

När man går in och ska ladda ner denna nya beta så går det ju bara att välja för Windows?!

Var hämtar du den då?

http://www.apple.com/se/safari/download/

Finns det några problem med krascher i webbläsaren, eller funkar allt perfekt hela tiden? Efter att ha läst hela tråden märker jag att det varit lite småproblem för vissa, men finns det någon stor, etablerad webbsajt som inte vill fungera alls med Safari 4.0 beta 2?

Har de fixat msn-buggen då att skrivrutan avmarkerades efter tryck på Enter?

Nej det har dom inte, men det går nu använda hotmail numera

Har de fixat msn-buggen då att skrivrutan avmarkerades efter tryck på Enter?
Är det inte Microsoft som ska fixa msn-buggar…? (Säkert dåligt skriven ms-kod som är orsaken.)

• 2 weeks later...
Guest Kalle Silver

Jag har nu uppgraderat till 10.5.7 utan några problem. Jag fortsatte att uppgradera till Safari 4 Beta, inte heller några problem. "Men " när man skrivit en del saker i Googlesrutan i menyraden så vill man ta bort dessa (radera ), men det finns ingen sådan klickis som i den förra Safari.

Någon som vet hur man tar bort.

Tack :)

Jag har nu uppgraderat till 10.5.7 utan några problem. Jag fortsatte att uppgradera till Safari 4 Beta, inte heller några problem. "Men " när man skrivit en del saker i Googlesrutan i menyraden så vill man ta bort dessa (radera ), men det finns ingen sådan klickis som i den förra Safari.

Någon som vet hur man tar bort.

Tack :)

Det gamla hederliga sättet som kanske är bortglömt nuförtiden. Markera + backspace!

marcushedenstrom

Du menar denna?

post-493-1243674134_thumb.png

Finns kvar för mig i build 5528.17

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...