Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leverans från applestore


oskarholmberg

Rekommendera Poster

oskarholmberg

Beställde en Imac 1:a maj. Nu står det till slut på beställningsstatus-sidan att den är förberedd för avsändning. Innebär det då att den ska skeppas från Asien eller var det nu är de har sina fabriker eller innebär att de skickar den från någonstans i Sverige? Börjar bli sjukt otålig nu.

 

Tack på förhand :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag beställde en macbook ifrån applestore så skickades den ifrån holland. Och förstår helt vad du menar med otålig min iMac har också status förberedd för avsändning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oskarholmberg

Okej, den är i Prag nu enligt TNT. Någon som vet hur lång tid det kan ta därifrån? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, den är i Prag nu enligt TNT. Någon som vet hur lång tid det kan ta därifrån? :P

 

du har den imorgon eller på torsdag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite off-topic..

Förstår inte varför inte Apple anger den totala uppskattade tiden det tar för leverans. Alltså inkluderat den tid det tar att skicka också från Asien.

Beställde min Macbook nyligen från just Apple store, och fick då besked om att leveransen skulle ske inom 3 arbetsdagar. När den inte kom ringde jag upp Apple och fick då beskedet att de 3 arbetsdagarna är först från när datorn har anlänt till Sverige. I själva verket skulle det ta totalt 10-12 arbetsdagar.. Surt, nästan som att flytta julafton några dagar framåt...! :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...