Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

köpa spel online för download?


Confuse

Rekommendera Poster

Nog är det märkligt i en digital värld, att man inte kan hitta en sida där man kan köpa ett mac-spel som går att ladda hem direkt. Nej, det ska beställas och skickas hem på en plastbit...

 

Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog är det märkligt i en digital värld, att man inte kan hitta en sida där man kan köpa ett mac-spel som går att ladda hem direkt. Nej, det ska beställas och skickas hem på en plastbit...

 

Eller?

 

kan köpa spel online om du kör steam via crossover.

fast det blir ju inte rena mac spel då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog är det märkligt i en digital värld, att man inte kan hitta en sida där man kan köpa ett mac-spel som går att ladda hem direkt. Nej, det ska beställas och skickas hem på en plastbit...

 

Eller?

 

Tycker personligen inte Mac har mognat till en riktig plattform för spel än, men jag tror det kommer mer och mer vi får nog ha tålamod. Dock så finns ju en hyffsad lösning för oss som gillar att spela -- BootCamp med Windows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker personligen inte Mac har mognat till en riktig plattform för spel än, men jag tror det kommer mer och mer vi får nog ha tålamod. Dock så finns ju en hyffsad lösning för oss som gillar att spela -- BootCamp med Windows.

 

Nog är det så. Var spelandet huvudsaken, så är det lite knäppt att migrera in sig i Mac. Men en regnmulen dag och en ledig timme, fungerar alltid rätt fint med ett spel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en tjänst som heter Mac games arcade.

 

http://www.macgamesarcade.com

 

Där kan man ladda ner ett program och bläddra bland en massa macspel. Sen är det om jag förstått det rätt bara att köpa och ladda ner det direkt. Har inte själv provat det men det kan kanske vara något som passar dig.

post-1508-1241860357.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- kanske nåt för ungarna, men jag hittade inget spel värt att lätta på börsen för.... Tack för tipset iaf. Tjänsten i sig är smart - med komplettering av bättre spel, så har de nåt på g.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...