Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Världens största repa!


Mylo

Rekommendera Poster

hjälp!!..

jag lyckades just fånga min macbookpro innan den föll i backen... av någon anledning har den skrapat emot något på vägen för jag upptäckte just världens reva tvärs över skärmen...Väldigt många svordomar!!!..

Jag har ingen drulle försäkring.. däremot så köpte jag den i september förra året...vet någon om 1års garantin gäller för byte av skärmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer du tyvärr inte få ut på garanti. Hemförsäkring? Ring ditt bolag, självrisken lär nog vara mindre än att betala skärmen själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du, hemförsäkringen täcker inte det ens, om du inte har drulletillägg, för att vanliga hemförsäkring täcker bara mot brand, inbrott, osv, men inte mot klantighet sk drulle som tyvärr kostar lite extra utöver det vanliga hemförsäkringen..

men om du och din sambo har varsin hemförsäkring ex via facket som vissa erbjuder gratis! så blir det automatiskt sk drulleförsäkrad.... lycka till

 

 

mhv DarKMaN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du, hemförsäkringen täcker inte det ens, om du inte har drulletillägg, för att vanliga hemförsäkring täcker bara mot brand, inbrott, osv, men inte mot klantighet sk drulle som tyvärr kostar lite extra utöver det vanliga hemförsäkringen..

men om du ocdin sambo har varsin hemförsäkring ex via facket som vissa erbjuder gratis! så blir det automatiskt sk drulleförsäkrad...självrisk 1000-1500kr. lycka till

 

 

mhv DarKMaN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorry dubbelpost, men det brukar bli så när man försöker redigera efterhand och lite inför västen, Men dock skall ni veta att svaren är helt korrekta ha det bra ses!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorry dubbelpost, men det brukar bli så när man försöker redigera efterhand och lite inför västen, Men dock skall ni veta att svaren är helt korrekta ha det bra ses!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sorry dubbelpost, men det brukar bli så när man försöker redigera efterhand och lite inför västen, Men dock skall ni veta att svaren är helt korrekta ha det bra ses!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag råkade sätta mig på min Samsung mobil för nåt år sedan. Hade ingen drulle. Ringde mitt f-bolag och det gick på hemförsäkringen. Kostade dock 1500:- i självrisk. Kanske har ändrats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jimmybring

jag har inte heller drulle och jag fick bara betala självrisk när jag kastade min iPhone i backen så skärmen sprack. Så det borde väll funka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grodkungen

OT: Grattis DarKMan 5 inlägg på rad ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...