Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hjälp mig med låten!


howlin_jonas

Rekommendera Poster

howlin_jonas

Okej, nu måste jag ha hjälp. Det här kan vara den mest idiotiska tråden på länge, men jag håller på att bli galen.

 

Det finns en låt som jag har hört i ett antal filmer, och tänkt: "jag måste kolla vad den heter i eftertexterna", Sedan har jag ju självklart glömt bort att göra just det. Varje gång jag hör låtjäveln så tänker jag likadant, och varje gång så glömmer jag bort att kolla upp den. Nu har jag till och ed glömt bort vilka filmer det är :/

 

Låten ifråga har ingen text, så jag kan inte googla det heller. Det är ju heller inte så lätt att beskriva den, men det är gitarrer som först går långsamt, sedan trappas det upp och man sjunger "HEY!". Det sitter i hjärnan på mig, och jag irriterar mig något fruktansvärt på att inte veta vad det är för låt!

 

Under SM-slutspelet i hockey så spelades låten när HV71 gjorde mål i Jönköping, om det kan vara till någon hjälp.

 

Anledningen till att jag startar den här (ganska onödiga) tråden är att jag idag fick höra den nynnas, och jag tänker fan i mig gå till botten med det här, en gång för alla. I den här videon nynnar dom låten precis i början:

http://www.collegehumor.com/video:1910479

 

Så snälla forumet, hjälp mig!

Jag är så trött på att inte kunna sova ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

vad har den varit med i för film då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

howlin_jonas

Kalleponken, du är min hjälte!!! :D

ÄNTLIGEN!

Tack Tack Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

howlin_jonas

Ja, Gary Glitter är ju inte direkt nån husgud, men låten fastnar ju som silvertejp ;)

Ge inte upp hoppet om the premiership än, min vän och tack än en gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Gary Glitter den gamla snuskgubben...

Där ser man

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

howlin_jonas

Ja, det är nästan så att man ångrar sig lite nu.. :P

Det var bättre att leva i ovisshet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...