Jump to content
Just nu i M3-nätverket

IDG radio...

Axelman

Recommended Posts

Testade med Safari 1.0 och det kom ljud efter ett tag men inställningar och ljud eller vad man skulle kunna påverka fungerar då inte i min Safari. Det känns ju naturligt att om man kör en modern Mac med Macens webbläsare på Maccarnas hemsida no 1 att det skulle fungera.............

Hmmmm.......... spännande..... testade med Explorer 5.2 och då får man ANDRA underliga effekter... knappar som försvinner när man klickar på dem... rullningslister som inte rullar så man ser skymd text... mm mm

Misstanken stiger: IDG = PC... jag blir tvungen att köra PC för att kunna lyssna på MacWorlds radio.......

Det känns ju naturligt att om man kör en modern Mac med Macens webbläsare på Maccarnas hemsida no 1 att det skulle fungera.............

Vilken sida menar du nu?

Det känns ju naturligt att om man kör en modern Mac med Macens webbläsare på Maccarnas hemsida no 1 att det skulle fungera.............

Vilken sida menar du nu?

På MacWorld.se finns det i vänsterspalten en radio. Om man kör igång den med min dator så händer en massa mysko saker.....se ovan.

Hela IDG har ju samma webbplats egentligen. Detta är gjort på en pc med xplorer.

Vi får klaga på IDG. Det är inte MWs fel.

Jo jag vet... men det är trist ändå att inte ens Explorern får det att fungera....

Jag kan ju inget om programmering men det kanske inte är särskilt svårt att anpassa till Mac. Det vore ju inte fel om radion man gör reklam för fungerade på Mac på en Macsida.....

Funkar för mig :huh: Kör Safari. Allt klockrent.

Jag kör Jaguar och Safari 1.0. Du kanske har nyare pinaler.....

Jepp. Allt senaste. Har uppdateringspsykos :lol:

En annan föredrar stenåldern.... (w00t)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...