Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mobilt bredband


mackan_lar

Rekommendera Poster

mackan_lar

Står i valet o kvalet o hoppas få lite åsikter....

 

Har precis köpt en asus eee pc 901 Go med inbyggt 3G modem, har tele2 fast bredband hemma vilket innebär att jag få deras "mobilt bredband Maxi" för 129:- (5 GB ingår per månad)

 

Kom dock på att jag skulle kunna stoppa in mitt telefon simkort i datorn och beställa deras "surfpaket" för 89:- i månaden istället, nackdelen är då att jag måste byta simkort mellan telefonen och datorn bär jag vill surfa/ringa och att endast 1 GB ingår per månad...Hur ska jag göra?

 

//

 

Mackan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Står i valet o kvalet o hoppas få lite åsikter....

 

Har precis köpt en asus eee pc 901 Go med inbyggt 3G modem, har tele2 fast bredband hemma vilket innebär att jag få deras "mobilt bredband Maxi" för 129:- (5 GB ingår per månad)

 

Kom dock på att jag skulle kunna stoppa in mitt telefon simkort i datorn och beställa deras "surfpaket" för 89:- i månaden istället, nackdelen är då att jag måste byta simkort mellan telefonen och datorn bär jag vill surfa/ringa och att endast 1 GB ingår per månad...Hur ska jag göra?

 

//

 

Mackan

 

De där 4 extra gb är kanske värda 40:- extra i månaden?

 

Hur hade du tänkt att folk skulle ringa till dig när simkortet i mobiltelefonen sitter i datorn?

 

Jag personligen hade inte kört på Tele2 överhuvudtaget. Ta 3, du får använda mer GB då. Kostar 199:- i månaden, eller Telenor där det är obegränsad surf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...