Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Den oändliga historien


jimolp

Rekommendera Poster

...när Steve grabbade tag i Pelle om axlarna och milt föste iväg honom till jetplanet.

-Vad tycks? Skulle inte du också vilja ha en sådan här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 173
  • Created
  • Senaste svar
pëhrzzon

"Jo, det skulle jag väl", sa Pelle.

"Okej, du kan få en av mej", sade Jobs och räckte fram...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle tappar hakan men frågar sen:

- Men... Jag har ju inget flygcertifikat...

 

- Inga problem, svarar Steve, den flyger sig själv... Det sitter faktiskt dubbla XServe med Panther i den!

 

Pelle ler brett, vänder sig mot Steve och säger...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Det gick ju bra förra gången med min PowerBook och min flygsimulator!! Mac is on the fly!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just innanför dörren till cockpiten snubblade pelle och spräckte läppen när han slog ansiktet mot golvet. Under ett kort ögonblick var han vimmelkantig, sedan lyckades han resa sig och vinkade avvärjande mot Steve som var på väg för att hjälpa honom. Han såg på sin hand att han blödde och gick mot toaletten, han torkade av sig i ansiktet och väntade tills läppen slutat blöda. När han kom tillbaka in i cockpiten mötte han...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

treebeard

...en hemsk syn.

 

Steve låg medvetslös på golvet, och framför spakarna satt den på senare tid beryktade flygplanskaparen Bull Gates, en mindre känd bror till en känd datormiljardär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bull hade sin vita katt Bill i knät.

 

Bulls sekreterare satt på andrepilotens plats. Hon? den , det? var väldigt lik den där transingen i After Dark

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steve börjad vakna till och såg inte att sekreteraren var en transing utan började stöta på henne och frågade om hon/han ville se Steves "etsningar"..... på hans iPod. Hon/han svarade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

....transan mumlade ngt om olaga hets mot folkgrupp..... jag som blivit korad sveriges vackraste kvinna två ggr i rad av MJ...och...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...eller Expressen? Det är frågan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad i h**vete utbrast Pelle Du är ju Christer Lindarw. Är du ihop med Bull??

 

Hade jag inte..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sagt åt dig att sluta förfölja mig?

 

Christer Lindarw rodnade och sa:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pëhrzzon

"Det är som en cigarett, det går inte att sluta. Men det kanske finns något plåster"

 

"Det kan vi nog ta fram ett på Apples forskningslabb", sa Steve. "Pelle har du lust att..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Visst" svarade Pelle, "men bara om du hjälper mig hitta min ex-flickvän igen". För Pelle insåg att han behövde inspirationen av denna äppeldoftande flicka med sin fina G5:a.

 

Steve, som är kompis med Al Gore, ringde upp Al och sa:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Hördu, du brukar ju vara bra på vissa saker, jag menar, du uppfann ju faktiskt Internet, så kan du inte hjälpa till att hitta en polares ex-flickvän?

 

Al svarade: ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pëhrzzon

I bakgrunden hördes smatter från fingrar som skrev på ett tangentbord. Plötsligt slutade smattret och Al Gore sa:

"Här är hennes..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skostorlek!

 

Pelle visste ju att hon har 37.5 i skostorlek så han blev förstås lite besviken på Al. "Du får nog försöka lite bättre. Har du provat Google?". Al rodnade (igen) och knattrade vidare på tangentbordet och utbrast:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Eller vad säger jag? Jag uppfann ju Google också...

Al finner sig och börjar knappa igen.

- Ok, nu har jag hittat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...