Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Forumet väckt till liv igen


Pocahontas

Rekommendera Poster

Men jag har nog bara svårt att leva mig in i andras situation.

 

Ja, precis. Ett allt för vanligt problem i samhället idag. Leder ofta till intolerans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar
alifarzin83

Buhu...forumet var nere två dagar. Det finns värre saker i denna värld än att något forum inte fungerar. Sådant som händer och nu är den uppe igen. People...sluta upp med att klaga och se på det positiva här i livet istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johnalder
Buhu...forumet var nere två dagar. Det finns värre saker i denna värld än att något forum inte fungerar. Sådant som händer och nu är den uppe igen. People...sluta upp med att klaga och se på det positiva här i livet istället.

Jag är inte den som klagar (tycker jag själv iaf), men om man varit med ett tag på forumet så har man en liten annan historiebild.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Buhu...forumet var nere två dagar. Det finns värre saker i denna värld än att något forum inte fungerar. Sådant som händer och nu är den uppe igen. People...sluta upp med att klaga och se på det positiva här i livet istället.

 

Vissa klagar på att ett forum legat nere en helg, du klagar på att de klagar. Vilket är mest småsint egentligen? Att folk klagar när de är besvikna är sådant som händer... Se det positiva med att folk klagar istället för att klaga på det! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Nu klagas det på dom som klagar på dom som klagar. ...Eh, klaggigt? :)

Och nu kommer jag och klagar på ert klagande (på de som klagar)...

 

Känns inte riktigt som att vi kommer någon vart i denna tråd, eller hur? Moving on!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

Stäng den, för nu är det dom som inte har annat att göra än klaga för klagandet skull som försöker trigga folk att få tråden att bli hundra år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Känns som ämnet är uttömt, forumet rullar vidare

 

Stänger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...