Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sportsnacket går


nabben
 Share

Rekommendera Poster

Gäst Kalle Silver

Så hette hon. Vad bra. Hur fick du fram tyska yu på tangentbordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte att fighterna är scriptade direkt... Såg uttagningarna till lagen och det verkar vara några som har rikligt med talang på båda sidorna. Sen gillar jag Bisping (Coach för UK) han har ju själv varit med i såpan. Så jag hoppas England tar hem det...

 

Hoppas också på England, hade vart ballt! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas också på England, hade vart ballt! ^_^

 

Då är vi två, blir spännande i veckorna framöver :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är vi två, blir spännande i veckorna framöver :yeahbaby:

 

Ohja! Så dumt att jag är sjukt kvällstrött bara, har bara orkat se englands uttagning. Resten av kvällarna har jag däckat tidigt :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ohja! Så dumt att jag är sjukt kvällstrött bara, har bara orkat se englands uttagning. Resten av kvällarna har jag däckat tidigt :(

 

Du får skaffa dig en video eller inspelningspar dvd så kan du kolla när det passar dig, så gör jag när jag inte orkar kolla när det sänds...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får skaffa dig en video eller inspelningspar dvd så kan du kolla när det passar dig, så gör jag när jag inte orkar kolla när det sänds...

 

Får göra det, så långt har jag inte ens orkat att tänka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så hette hon. Vad bra. Hur fick du fram tyska yu på tangentbordet.

 

 

Tryck tangenten mellan å och enter ser ut såhär:

 

^

¨

 

Sen trycker du u, då blir det ü.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Charmen som Johnalder pratar om förstår jag mig inte riktigt på. Finns det inga publikmagneter så uteblir publiken.

Men nu tolkar du väl ganska fritt va? Sa jag att vi skulle ha VM helt utan dragplåster? Nej, jag sa att ett VM med bara de tio bästa i varje gren skulle bli ganska tråkigt. Som att bara läsa Metro för att få sina nyheter. Inget extra, ingen fördjupning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

Tack för alla tips. Att ge och ta, gör trådarna intressanta. Det är ju bra att samhället förändras, så länge det görs till glädje för var och en. Tyvärr går det åt fel håll.

Största orsaken till varför underhållningsindustrin Idrott,Teatrar, Dramaten, Operan tappar publik är väl i första hand att vi blivit bortskämda.

Varför gå på Operan som kör repriser på 3-500 åriga uppsättningar. Dramaten är konkursmässig. Om inte landsortsbussarna fanns som fyller de Stockholmska teatrarna, skulle dom läggas ner.

Idrotten som nabben nämnde, står anläggningar övergivna och förfallna. Nu vill man ta bort löparbanorna på Stadion för fotbollens skull. Förstår faktiskt inte det. De få gånger jag varit på stadion och sett fotboll, var det inte precis någon trängsel. DN galan är väl enda undantaget.

Jag tycker synd om alla hårt arbetande arrangörer och gratisarbetande funktionärer som snart arbetar för tomma läktare.

 

Det vore intressant att höra vad ni har för förslag, så att nästa generation kan få vara med om de rysare vi haft glädjen att bevittna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen att man vill ta bort löparbanorna på Stadion är väl att göra det till en mer attraktiv anläggning för fotboll och därigenom locka mer folk. Att gå på fotboll blir bra mycket roligare om publiken sitter nära planen!

 

Sen antar jag att Djurgården fyller stadion ganska ofta, det borde de iaf göra. Grannen AIK har ofta publiksiffror som överstiger Stadions kapacitet, och då pratar vi inte om derbyn och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

Jovisst. AIK s dåliga ekonomi har ju varit en följetong genom åren. Att det är fullt på arenorna, är allas dröm och det händer då och då.

Om Djurgården fortsätter att vara nästan längst ner i tabellen så ger de negativa signaler och publiken sviker.

 

Den som lever få se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Vet du var/när matchen går?

-En "redi pöjk frå slätta mellan Vänern och Vätta" :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

Hoppas han vinner. Det är också ett måste, så att inte tennisen också somnar in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tennisklubbarna har sig själva att skylla. 450 spänn för en lektion i veckan under en termin. Två lektioner i veckan 900 spänn eller 150 sålda bingolotter osv . Och det ska visst vara en "billig" klubb! Alla talanger har inte stormrika föräldrar. Det försvinner mängder av duktiga ungar på vägen. Tjejer behandlas som luft hur duktiga de än är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Kalle Silver

Det går inte en dag utan att man hör hur illa det är med ekonomin.

Igår var det Galoppen, i förrgår speedway, Djurgården fotboll. Tennisförbundet var mycket oroliga för den närmaste framtiden. Inga nya talanger fyller på, när de gamla dragplåstren slutat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste va 99% psykologi i tennis för vad annat kan förklara Söderlings superform, så mycket bättre är han inte plötsligt de andra i absoluta toppen så det måste va att han ändrat tänket för att kunna slå ut dom på detta sätt. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Kanske kan man börja kolla lite på golf framöver. :crossfingers:

tänkte precis samma sak

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportpanelen på morgon-TV diskuterade just hur sportredaktionerna "missat" (läs sketet i) hennes golfframgångar och även seglingsporten tex att Volvo Ocean cup pågår runt Sverige just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Någon som tittar på Wibledon :huh:

 

Var så säker!

post-13062-1246000722_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...