Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Sportsnacket går

nabben
 Share

Recommended Posts

Söderling vinner Swedish Open!!!!!!!!!

minsann inte många bollar kvar då :D

Blåvitt i topp! :skondans:

Djurgårdens damer ligger visst 6;a i tabellen! Fansen får gå på deras matcher istället :D

-Förståndigt Sanna! -Det finns alldeles för många idrottare som "kommit igen" för tidigt och förstört sig för livet! -Tänk bara på "han med foten"!

Jag tycker det verkar lite överambitiöst att börja operera in plattor i fötterna. Tror mycket av detta ligger i läkarnas vilja att testa nya grejer. Varför inte bara låta skadan självläka med reducerad träning? Nu förlorar hon ju en säsong extra vad det verkar. :armskeptisk:

-Det kanske var enda sättet för läkarna att "få stopp" på henne. En envis dalkulla går heller inte fot bara för att en karl säger till henne. :D

Jäntan Klüft vägrade också lyssna på sin kropp och tävlade tills det brast rejält. Jag kan förstå hur hon resonerar, jag har gjort liknande misstag i mina dagar, när jag hade inplanerat hur jag skulle träna inför nån tävling. Det fick bära eller brista ibland. Man måste bli lite äldre innan man får ro att träna lite mindre när det börjar ömma. ^_^

Vi hade turen att ha en utbildad gymnastikdirektör som lärare i åttan, som förklarade för en vilken typ av sport ens kroppsbyggnad var lämpligast för. Han lärde ut en massa om hur ont det ska göra och hur ont det inte ska göra. Därför har jag aldrig gett mig på maraton utan hållt mig till cykel-tennis-segling och sänt

Han slog er lagom hårt m a o? :fundersam:

-Behövdes inte, det gjorde vi så bra själva :D

Vi hade turen att ha en utbildad gymnastikdirektör som lärare i åttan, som förklarade för en vilken typ av sport ens kroppsbyggnad var lämpligast för. Han lärde ut en massa om hur ont det ska göra och hur ont det inte ska göra. Därför har jag aldrig gett mig på maraton utan hållt mig till cykel-tennis-segling och sänt

sådana borde det finnas fler av

hur blir det med glansen i friidrotten nu när Sanna Kallur har sagt nej till VM

är det Mustafa Mohhamed den enda svensk som kommer till final?

hur blir det med glansen i friidrotten nu när Sanna Kallur har sagt nej till VM

är det Mustafa Mohhamed den enda svensk som kommer till final?

Undrar om inte han höjdhopparn med målbrottsröst är i hyfsad form...

-Wissman kanske också kan komma med någon bra bortförklaring :D

Putin vill att KHL blir europeisk liga, skriver DN-Sport idag

Fotnot: Kontinental Hockey League

Förra försöket att göra en europeisk liga var ju inte direkt ett lysande exempel, Frölunda-Manchester 11-1! Ganska så tråkigt.

-Wissman kanske också kan komma med någon bra bortförklaring :D

Han verkar inte ha haft så allvarliga skadeproblem. Sprang ju ett lopp nyligen som inte gick så väldigt bra, men han kanske inte hinner komma i form för att göra en enligt hans mått mätt godkänd prestation. Tror dock inte han avstår tävlande av den anledningen. Men vi ska nog inte hoppas för mycket på medalj eller så.

Hur kommer det gå för Rögle BK i år? Tappat många nyckelspelare, (Ab)bots,Kenny och nu tjärnqvist också,

Hur kommer det gå för Rögle BK i år? Tappat många nyckelspelare, (Ab)bots,Kenny och nu tjärnqvist också,

Det sägs ju att andra året alltid är svårast (vet inte om det finns några fakta som stödjer det), så det lär väl bli att kriga i botten.

-De ger kanske Djurgården en chans att hänga kvar ett år till! :D

post-13062-1248241855_thumb.jpg

Hur är Tessans form?

det får vi se på söndag

Edited by ronny

Christian Olsson börjar röra på sig igen

post-154-1248458201_thumb.png