MacWorld forum Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
nabben

Sportsnacket går

Rekommendera Poster

Gäst Kalle Silver

Hoppas han vinner. Det är också ett måste, så att inte tennisen också somnar in.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tennisklubbarna har sig själva att skylla. 450 spänn för en lektion i veckan under en termin. Två lektioner i veckan 900 spänn eller 150 sålda bingolotter osv . Och det ska visst vara en "billig" klubb! Alla talanger har inte stormrika föräldrar. Det försvinner mängder av duktiga ungar på vägen. Tjejer behandlas som luft hur duktiga de än är.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Kalle Silver

Det går inte en dag utan att man hör hur illa det är med ekonomin.

Igår var det Galoppen, i förrgår speedway, Djurgården fotboll. Tennisförbundet var mycket oroliga för den närmaste framtiden. Inga nya talanger fyller på, när de gamla dragplåstren slutat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Måste va 99% psykologi i tennis för vad annat kan förklara Söderlings superform, så mycket bättre är han inte plötsligt de andra i absoluta toppen så det måste va att han ändrat tänket för att kunna slå ut dom på detta sätt. ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Vet du var/när matchen går?

-En "redi pöjk frå slätta mellan Vänern och Vätta" :D

Har bestämt för mig att de sa att herrsemin är på fredag och då borde det vara 14.00. Det går även en semifinal på torsdag 14.00 men den sändningen ska vara något kortare tidsmässigt så det borde vara damfinalen. Bäst att kolla upp det för säkerhets skull.

http://tv.eurosport.se/tvschedule.shtml?menu=17897

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Måste va 99% psykologi i tennis för vad annat kan förklara Söderlings superform, så mycket bättre är han inte plötsligt de andra i absoluta toppen så det måste va att han ändrat tänket för att kunna slå ut dom på detta sätt. ?

Jo det håller jag med om, var helt övertygad om att han skulle få stryk av Nadal så den matchen kollade jag inte på. Men sen blev jag ju intresserad och såg vad som visades av nästa match. Och han satte ju det mesta perfekt nån decimeter innanför linjerna. :chock: Särskilt märkvärdigt spel i övrigt var det ju inte, men han verkade lugn och samlad.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Anna Nordkvist

anna_951249l.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanske kan man börja kolla lite på golf framöver. :crossfingers:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Kanske kan man börja kolla lite på golf framöver. :crossfingers:

tänkte precis samma sak

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sportpanelen på morgon-TV diskuterade just hur sportredaktionerna "missat" (läs sketet i) hennes golfframgångar och även seglingsporten tex att Volvo Ocean cup pågår runt Sverige just nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Någon som tittar på Wibledon :huh:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kollar lite, beroende på vad jag gör i övrigt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Var så säker!

post-13062-1246000722_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

shure!

post-13062-1246015897_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja då blir det till att vässa klorna mot Federer. :shifty:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det blir tufft! Federer har vunnit 10 matcher på raken över Söderling. Men, det är alltid för tidigt att ge upp! Det finns en punkt där Federers underskattning av Söderling och Söderlings uppåtgående kurva korsar varandra. -Ska det bli på måndag?

Oj-det blev en tidningspuff av det där!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Le Tour de France ska jag ha lite koll på. Det finns ju svenskt intresse med i form av Gustav Larsson, vars lagkamrat för övrigt leder. Och idag är det lagtempo! :pompoms:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ungarna sa det skulle vara tennis från Båstad på TV....men de sa inte var innan de åkte. Hum

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Tour de France... Vem bryr sig om bloddopade miffon höga som hus... :bla: De skjuter med luftgevär på dem. Alldeles för klen kaliber om någon frågar mig. Sedan kördes en intet ont anande kvinna ihjäl av mc-polis. Ska oskyldiga behöva dö för att blodplättsryttarna ska krångla sig över berg och dal?

Redigerad av Observatör

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det går bra för Robin Söderling i Båstad! :pompoms:

Dagens etapp i Touren ser ut att bli intressant.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Heja Robin!! -Några andra västsvenskar det också går rätt bra för är ett fotbollslag som heter IFK Göteborg, :pompoms:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

han kämpar på

Robin Söderling räddade en setboll för Monaco och lyckades kvittera till 5–5 i andra set.

Robin Söderling bröt argentinaren Juan Monacos serve direkt och därefter höll de båda sina servar hela vägen fram till setseger för Söderling med 6–3.

post-154-1248011205_thumb.png

Redigerad av ronny

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu är det tiebreak!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Söderling vinner Swedish Open!!!!!!!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu