Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sportsnacket går


nabben
 Share

Rekommendera Poster

man kan ju råka söka jobb där :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Observatör

Så djäkla coolt guld och världsrekord av Sjöström, hon ledde ju bara de tre sista metrarna ungefär. Vilka nerver! Jag är kär! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

å det coolaste e ju att hon låg 7a efter 50 m

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så djäkla coolt guld och världsrekord av Sjöström, hon ledde ju bara de tre sista metrarna ungefär. Vilka nerver! Jag är kär! :D

då får du göra som johnalder sa då :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

å det coolaste e ju att hon låg 7a efter 50 m

Nu väntar vi bara på Tessans race också :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är detta nu läste på Aftonbladet att dem funderar på om dem skall stryka alla rekord som gjorts med dem Hyper duper über dräkterna, Fan helt sjukt. Man skall väl inte stoppa utvecklinge på prylar för att dem gör en bättre. Desutom är det väl inte dräkten som simmar det är väl sarah?

 

 

 

förbehåller rätten för felstavningar

Redigerad av Hampos
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är detta nu läste på Aftonbladet att dem funderar på om dem skall stryka alla rekord som gjorts med dem Hyper duper über dräkterna, Fan helt sjukt. Man skall väl inte stoppa utvecklinge på prylar för att dem gör en bättre. Desutom är det väl inte dräkten som simmar det är väl sarah?

 

 

 

förbehåller rätten för felstavningar

Men eftersom dräkterna kommer förbjudas så blir det ju orättvist mot kommande simmare, som kommer få svårt att sätta världsrekord under några år framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske det, Men varför skall man inte tilåta dräkterna?

 

Skall man då förbjuda ålvakterna i ishockey att de inte får ha hjälm för det hade man inte innan, skall komposit klubborna förbjudas och så får man återgå till trä-klibborna?

Ska man man förbjuda fridrotare att inte ha spikskor?

 

 

många stavfel sitter på en liten dålig dator,

Redigerad av Hampos
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske det, Men varför skall man inte tilåta dräkterna?

 

Skall man då förbjuda ålvakterna i ishockey att de inte får ha hjälm för det hade man inte innan, skall komposit klubborna förbjudas och så får man återgå till trä-klibborna?

Ska man man förbjuda fridrotare att inte ha spikskor?

 

 

många stavfel sitter på en liten dålig dator,

Varje idrott bestämmer ju själva och vad gäller hjälmar för målvakter så var det väl en dålig liknelse? simdräkterna skyddar ju inte direkt mot hjärnskakning... :borstatanderna:

 

Sen är det väl så att när något väl blivit accepterat, så är det svårt att ändra. Det du räknar upp är ju inga nyheter, men jag kan tänka mig att man diskuterade på liknande vis vid den tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vi får se vad som händer när det gäller baddräkt frågan

 

det kommer nog något som inte går sönder så lätt

tyckte synd om Stymne som fick sin uppladdning förstörd av 2 st dräkter

som blev förstörda i lagcupen

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje idrott bestämmer ju själva och vad gäller hjälmar för målvakter så var det väl en dålig liknelse? simdräkterna skyddar ju inte direkt mot hjärnskakning... :borstatanderna:

 

Sen är det väl så att när något väl blivit accepterat, så är det svårt att ändra. Det du räknar upp är ju inga nyheter, men jag kan tänka mig att man diskuterade på liknande vis vid den tiden.

Men de "superdräkterna" är ju inte nya fanns ju under OS i Peking 2008.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är för att dräkterna går sönder så skall väl komposit-klubborna förbjudas direkt Har själv spelat ishockey och kan säga att klubborna går sönder riktigt lätt. klart man skjuter bättre har bättre kontroll på pucken och så men de går sönder hela tiden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men de "superdräkterna" är ju inte nya fanns ju under OS i Peking 2008.

Ett år sedan det var OS i Peking. Det får nog ändå anses som nytt, sett i ett lite större perspektiv... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det nog är bra att man förbjuder dräkterna. Det blir mer jämlikt och mindre materialsport utan dom. Om man tillåter dräkter så kommer det att experimenteras med material och design och någon kan få en fördel enbart tack vare att man har en bättre dräkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är ju fortfarande inte dräkterna som simmar det är ju endån simmarna?

 

men jag förstår var du menar.:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är ju klart de gör ju så att man kan åka snabbare. Avskaffa carvingskidor och allt annat och återgå till låna trädskivor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Phelps bara 2:a

Bidderman är nya simmkungen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Träskidor menar du väl? :borstatanderna:;)

Ja=) blev lite fel där :blushing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dräkten ansågs väl orättvis eftersom den gynnar de bifiiga och missgynnar de mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är det Stefan Nystrand som skall ta medalj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så blev det inte .... han missade målgången

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu är det DN Galan som gäller i morgon :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu är det DN Galan som gäller i morgon :D

-DN-galan är kvar på stadion? Den har väl inte flyttat till Ullevi? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-DN-galan är kvar på stadion? Den har väl inte flyttat till Ullevi? :D

den är kvar där ja ... 15 min från där jag bor ..... men ingen här hade tid att gå ut med mig

så det blev att se den från tv-rutan istället

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker man ser bättre på TV. Eller så är det jag som tröttnat på att springa runt på innerplan med kamera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...