Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sportsnacket går


nabben
 Share

Rekommendera Poster

Det blir tufft! Federer har vunnit 10 matcher på raken över Söderling. Men, det är alltid för tidigt att ge upp! Det finns en punkt där Federers underskattning av Söderling och Söderlings uppåtgående kurva korsar varandra. -Ska det bli på måndag?

 

Oj-det blev en tidningspuff av det där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ungarna sa det skulle vara tennis från Båstad på TV....men de sa inte var innan de åkte. Hum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Observatör

Tour de France... Vem bryr sig om bloddopade miffon höga som hus... :bla: De skjuter med luftgevär på dem. Alldeles för klen kaliber om någon frågar mig. Sedan kördes en intet ont anande kvinna ihjäl av mc-polis. Ska oskyldiga behöva dö för att blodplättsryttarna ska krångla sig över berg och dal?

Redigerad av Observatör
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja Robin!! -Några andra västsvenskar det också går rätt bra för är ett fotbollslag som heter IFK Göteborg, :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han kämpar på

 

Robin Söderling räddade en setboll för Monaco och lyckades kvittera till 5–5 i andra set.

Robin Söderling bröt argentinaren Juan Monacos serve direkt och därefter höll de båda sina servar hela vägen fram till setseger för Söderling med 6–3.

post-154-1248011205_thumb.png

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söderling vinner Swedish Open!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söderling vinner Swedish Open!!!!!!!!!

minsann inte många bollar kvar då :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blåvitt i topp! :skondans:

 

Djurgårdens damer ligger visst 6;a i tabellen! Fansen får gå på deras matcher istället :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Förståndigt Sanna! -Det finns alldeles för många idrottare som "kommit igen" för tidigt och förstört sig för livet! -Tänk bara på "han med foten"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Det kanske var enda sättet för läkarna att "få stopp" på henne. En envis dalkulla går heller inte fot bara för att en karl säger till henne. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi hade turen att ha en utbildad gymnastikdirektör som lärare i åttan, som förklarade för en vilken typ av sport ens kroppsbyggnad var lämpligast för. Han lärde ut en massa om hur ont det ska göra och hur ont det inte ska göra. Därför har jag aldrig gett mig på maraton utan hållt mig till cykel-tennis-segling och sänt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han slog er lagom hårt m a o? :fundersam:

-Behövdes inte, det gjorde vi så bra själva :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi hade turen att ha en utbildad gymnastikdirektör som lärare i åttan, som förklarade för en vilken typ av sport ens kroppsbyggnad var lämpligast för. Han lärde ut en massa om hur ont det ska göra och hur ont det inte ska göra. Därför har jag aldrig gett mig på maraton utan hållt mig till cykel-tennis-segling och sänt

sådana borde det finnas fler av

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur blir det med glansen i friidrotten nu när Sanna Kallur har sagt nej till VM

är det Mustafa Mohhamed den enda svensk som kommer till final?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Wissman kanske också kan komma med någon bra bortförklaring :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Putin vill att KHL blir europeisk liga, skriver DN-Sport idag

Fotnot: Kontinental Hockey League

Förra försöket att göra en europeisk liga var ju inte direkt ett lysande exempel, Frölunda-Manchester 11-1! Ganska så tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kommer det gå för Rögle BK i år? Tappat många nyckelspelare, (Ab)bots,Kenny och nu tjärnqvist också,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kommer det gå för Rögle BK i år? Tappat många nyckelspelare, (Ab)bots,Kenny och nu tjärnqvist också,

-De ger kanske Djurgården en chans att hänga kvar ett år till! :D

post-13062-1248241855_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är Tessans form?

det får vi se på söndag

Redigerad av ronny
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det idag "fortbadning vågrätt" börjar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Christian Olsson börjar röra på sig igen

post-154-1248458201_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...