Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nytt forum


benela

Rekommendera Poster

Ja, nu verkar det funka med Safari.

Det funkar även med exploer 6 på pc underbart skönt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte logga in från Netscape 4.79 i HP-UX! Den klagar på att jag ska fylla i namn och lösen trots att jag faktiskt har gjort det. Alla "Java- och JavaScript-grejer" är ikryssade i inställningarna utom "Enable Java Plugin" som är nedtonad. Har ni ändrat på nå't väsentligt i inloggningen, Nils, eftersom det funkade bra tidigare i det gamla forumet? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv

Ährm, jag måste tillstå att jag faktiskt inte har så bra koll på hur de här forumen fungerar. Det är ett script som är nedladdat från webben och som än så länge är minimalt anpassat för MacWorld.

 

Angående ditt specifika problem (inloggning från Netscape och HP UX) så kommer vi aldrig att försöka fixa det. Du är förmodligen den enda som har det, och det tar dig _betydligt_ mindre tid att byta webbläsare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rastapopoulos
Det funkar även med exploer 6 på pc underbart skönt

Nåja... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ährm, jag måste tillstå att jag faktiskt inte har så bra koll på hur de här forumen fungerar. Det är ett script som är nedladdat från webben och som än så länge är minimalt anpassat för MacWorld.

 

Angående ditt specifika problem (inloggning från Netscape och HP UX) så kommer vi aldrig att försöka fixa det. Du är förmodligen den enda som har det, och det tar dig _betydligt_ mindre tid att byta webbläsare ;)

Jo, självklart kan ni inte ändra nåt enbart för min skull. Förmodligen har det nå't att göra med att Netscape 4.79 börjar bli lite gammal eller att man kör med ny standard som Microsoft har hittat på. :P Jag har även problem med andra hemsidor där jag ska fylla i uppgifter, men Netscape 4.79 vill inte kännas vid informationen som faktiskt finns där. Föreningssparbanken och 99mac fungerar iallafall!

 

(Just nu blir jag "tvingad" att köra windoze NT-emulering med Explorer 6 inne i min HP-Unix-dator (precis som Virtual PC i Macen)..., men nog går det snabbare om jag hade kunnat köra Netscape direkt i HP-UX!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
[...] Angående ditt specifika problem (inloggning från Netscape och HP UX) så kommer vi aldrig att försöka fixa det. Du är förmodligen den enda som har det, och det tar dig _betydligt_ mindre tid att byta webbläsare ;)

Av någon anledning så fungerar inloggningen från HP-UX/Netscape 4.79 nu. :D

Nu är det bara radbrytningen som inte är som den ska...alla "långa" inlägg blir en enda rad så man måste scrolla som en galning. Nå'n inställning nå'nstans, kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Av någon anledning så fungerar inloggningen från HP-UX/Netscape 4.79 nu.  :D

Nu är det bara radbrytningen som inte är som den ska...alla "långa" inlägg blir en enda rad så man måste scrolla som en galning. Nå'n inställning nå'nstans, kanske?

Vi har i varje fall inte ändrat något de senaste dagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...