Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

CP-magasinet


peth

Rekommendera Poster

Ett mer seriöst namn hade inte alls varit dumt. CP-Magasinet låter inte seriöst och inger därmed misstänksamhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns att ladda ner från piratbyråns bittorrent-tracker. Eftersom det är ett public service-program fritt från reklam, så ser jag absolut inget problem med att ladda hem det.

 

Btw, det går i repris imorgon plus en gång till i början av nästa vecka tror jag. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cp-magasinet var ett mycket bra programm, allvar blandas med humor och man tänkte till lite extra. Ibland sattes skrattet i halsen. Det var synd om kjell som inte hade kommit ut på flera år. Vilken glädje han hade när han träffade de personerna som han kände...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Olle Palmlöf som Janne Josefsson :D

 

(sen kom den riktige på slutet också. för att skrämmas)

 

Japp, ser fram emot nästa avsnitt. Tills dess får man väl håll till godo med P3:s ljudarkiv från PKK och Pippirull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag såg ett avsnitt inatt av cp-magasinet och det var bra!

 

Det var en kille som hade ms och rökte hela tiden. Eftersom han skakade så mycket så han inte kunde hålla i en giftpinne så hade han uppfunnit en manick som gjorde att han kunde röka utan att hålla i cigaretten! Reporten sa till han att rökning skadar hans hälsa. Han svarar med: Det tror jag inte på!!! (w00t) Dessutom var hans lungor helt pajade och han hade en fruktansvärd hosta men han menade på att han hade fått det även om han inte rökt!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
CP-magasinet fick stora journalistpriset som årets förnyare, grattis!

Grattis CP-magasinet. (Hoppas det kommer flera program).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CP-magasinet ROCKAR!!!!! ÅRETS program!! (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...