Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Betalar du Tv lincensen?


vendela

Rekommendera Poster

K Special e int illa det heller... 20.00 varje fredag... Musikmagasinet..Vetenskapens värld.. Nyheterna.. Björnes magasin va kul det med... men det kanske var hans kompis tjjejn?:-)))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kulturnyheter och sådant kan man få från annat håll. TV8 har ju sådant, BBC har sådant etc. Dock är jag väl mer av en tidskriftsperson, vill jag få reda på något speciellt inom ett område köper jag tidskrifter om det. Kultusidorna i diverse tidningar är minst lika bra.

 

Bra kvalitetsfilm är Criterions område, bra dokumentärer etc är BBCs, Discoverys och History Channels område. Nöjesprogram finns det också bättre alternativ för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om täckningen blir sämre i och med digitaltv 2008. Vad säger Beredskapsmyndigheten om det? SVT måste väl nå ut för att varna allmänheten om något händer. Det var ju full kris när de försvann nyligen under 40 minuter.

Mycket bra argument.

Jag märker ju hur känslig min digitalbox är.

Minsta störning i närområdet (mopedmotorer...) så ballar den ur en lång stund. Ibland kommer inte bilden förrän flera minuter senare.

När det blåser så att antennen rör sig, bryts mottagningen helt. Med analoga sändningar blir det som värst bara lite mer brus, men man kan oftast följa ett program utan problem.

Att sen bildkvaliteten är sämre generellt är ett annat problem. Vid snabba rörelser kan inte systemet hänga med, och då blir det blockiga bilder, av naturliga skäl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SVT var som vanligt objektiva igår. Endast EU-motståndare intervjuades i inslaget om de nya medlemmarna. Men det är ju så det brukar. Tur att man inte har någon licenspliktig utrustning själv, det räcker med att se eländet när man besöker andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...