Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vill installera Salling Clicker men den vägrar!


noname93

Rekommendera Poster

Tja för några dagar sen installerade jag Trial versionen av Salling Clicker men nu vill jag ta bort för att installera om, men den vill inte installera.. istället kmr det här upp:

post-29954-1239401695_thumb.png

 

Vad ska jag göra åt saken.. Har gått in i systeminställningar och högerklickat och tagit "ta bort" och sedan tömt papperskorgen och startat om datorn men det hjälpte inte! :( Vill ha programmet tills imorn:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får du gå in i ditt Bibliotek på hårddisken och leta reda på ett .pkg med Salling Clicker i mappen Receipts och kasta det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får du gå in i ditt Bibliotek på hårddisken och leta reda på ett .pkg med Salling Clicker i mappen Receipts och kasta det.

Nein, funkar fortfarande inte :( För det första httade jag ingen sådan mapp(använde sök funktionen) och för det andra har jag tagit bort ALLT från datorn som heter något med "salling" eller "clicker"(har dubbelkollat ofc, så jag inte raderade något annat).. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu fick jag det att funka genom att installera igen och sedan dra allt som fanns på datorn till AppZapper. Tack ändå Matrix!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...